آموزش و پرورش و بنیاد نخبگان استان بوشهر تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

بوشهر (پانا) - آموزش و پرورش و بنیاد نخبگان استان بوشهر در راستای حمایت از دانش‌آموزان نخبه و مستعد، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

کد مطلب: ۱۳۰۳۲۹۸
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش و بنیاد نخبگان استان بوشهر تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در آیین امضا تفاهم نامه همکاری با بنیاد نخبگان اظهار کرد: پیش از یک‌هزار استعداد دانش‌آموزی در مسابقات مختلف فرهنگی، هنری و قرآنی شناسایی شده‌اند که نیازمند حمایت و توجه ویژه است.

علی موحدی افزود: معاونت‌های آموزش ابتدایی و متوسطه و اداره سمپاد مهمترین زمینه‌های فعالیت مشترک با بنیاد نخبگان هستند.

وی با اشاره به اجرای 21 برنامه مختلف آموزشی در دوره ابتدایی به عنوان دوره پایه تربیت نسل عنوان کرد: برنامه ملی شهاب که ویژه دانش‌آموزان پایه‌های چهارم تا ششم ابتدایی است، مهمترین برنامه مشترک در حال اجرا بین معاونت ابتدایی و بنیاد نخبگان است که باید با آسیب شناسی، زمینه اجرای با کیفیت تر این برنامه فراهم شود.

رئیس بنیاد نخبگان استان بوشهر گفت: اجرای برنامه‌های مشترک با آموزش و پرورش و مدارس از مهمترین برنامه‌های این بنیاد است.

الله کرم اخلاقی افزود: برنامه ریزی برای اجرای مطلوب برنامه ملی شهاب در سال تحصیلی آینده و استفاده از توان کانون‌های نخبگانی ضروری است.

گفتنی است همکاری و مشارکت موثر در پیشبرد برنامه ملی نخبه‌پروری شهاب، همکاری موثر در اجرای رویدادهای نخبگانی، فناورانه و توانمندسازی دانش آموزان مستعد در قالب دوره های تخصصی، اردوهای جهادی، اجتماعات علم و همکاری در ایجاد و راه اندازی خانه های علم و فناوری دانش آموزی، مهمترین مفاد تفاهم نامه آموزش و پرورش و بنیاد نخبگان استان بوشهر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار