مدیر کل آموزش پرورش شهرستان‌های استان تهران:

هماهنگی در اجرای برنامه‌ها نوید‌بخش اتفاقات خوبی است

تهران (پانا) - مدیر کل آموزش پرورش شهرستان‌های استان تهران بیان کرد هماهنگی در اجرای برنامه‌ها نوید‌بخش اتفاقات خوبی است.

کد مطلب: ۱۳۰۳۰۹۸
لینک کوتاه کپی شد
هماهنگی در اجرای برنامه‌ها نوید‌بخش اتفاقات خوبی  است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، نشست فصلی کادر و شبکه پشتیبان خواهران اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با حضور مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، مسئول اتحادیه استان، معاونت خواهران استان و 30 نفر از مربیان فعال شهرستان‌ها برگزار شد.

مسعود بهرامی در این نشست ضمن اشاره به اینکه هماهنگی در اجرای برنامه‌ها نویدبخش اتفاقات خوبی خواهد شد، گفت: هماهنگی و توازن بین برنامه‌های معاونت پرورشی با شما مربیان اتحادیه انجمن‌های اسلامی که در حال انجام این عملیات‌ها هستید، امری ضروری است.

مدیرکل آموزش پرورش شهرستان‌های استان تهران، افزود: دشمنان از کوچکترین نکته‌ای که بتوانند بر علیه ما و برای زمین زدن این جمع انقلابی استفاده می‌کنند.

وی تأکید کرد: ما باید به تمام کارهایی که در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان انجام می‌دهیم دقت کنیم تا در نهایت ظرافت و دقت انجام شود.

شایان ذکر است، درپایان این نشست یک روزه، از مربیان برتر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در شهرستان‌های استان تهران تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار