حسین تاریخی در آیین آغازین چهاردهمین کنگره اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان:

اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی افسران جوان و پرتلاش در مدارس هستند

تهران(پانا) - چهاردهمین کنگره اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با سخنرانی دبیرکل اتحادیه آغاز شد.

کد مطلب: ۱۳۰۶۴۱۸
لینک کوتاه کپی شد
اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی افسران جوان و پرتلاش در مدارس هستند

حسین تاریخی در آیین آغازین چهاردهمین کنگره اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان اظهار کرد: کنگره همواره میعادگاه نمایندگان انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی است، چون تجدید پیمان و تجدید عهدی دوباره با امام راحل(ره)، شهدای عزیز کشورمان و رهبر حکیم انقلاب اسلامی است. ما به عنوان اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی همچنان بر عهد و پیمان خود هستیم و امیدواریم سربازان رشیدی برای رهبر عزیز و فرزانه‌مان باشیم، همچنین به عنوان افسران جوان، پرتلاش و پرجوش و خروش در مدرسه‌ها قرار بگیریم.

وی ادامه داد: تجربه قرارگاه ملی در اردوی گذشته که همراه شد با فتح قله سبلان، نویدبخش این بود که این دانش‌آموزان با اراده آمده‌اند و به ارزش‌ها پایبند خواهند بود.

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های دانش‌آموزان افزود: طی سه روز آینده که میزبان دانش‌آموزان در چهاردهمین کنگره اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان هستیم، اهداف مورد نظر اتحادیه بررسی می‌شود تا بتوانیم مسیرهای آینده را ترسیم کنیم.

تاریخی با اشاره به اینکه اتفاق بسیار ویژه‌ای در کنگره رخ خواهد داد، تصریح کرد: این اتفاق ویژه همان انتخابات است که ان‌شالله طی سه رو آینده برگزار می‌شود. این کنگره مظهر همفکری و تعامل انجمن اسلامی است و با رقابت سالم و طرح شعارهای منطقی، مسیر روبه جلو و اصلاح کننده آینده مشخص خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: اتفاق مبارک دیگری که در این کنگره رخ خواهد داد بیان دغدغه‌ها است؛ دغدغه‌هایی که شما نمایندگان قرار است با مسئولان و دست‌اندرکاران درمیان بگذارید تا با پیشنهادات و طرح‌های مختلف، مسیر جدیدی را فراهم کنید. در طول برنامه کنگره از نقطه نظرات شما استفاده می‌شود و از صبحت‌های اساتید و میهمانان دیگر بهره خواهیم برد.

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی با اشاره به اینکه این دوره از کنگره با مراسم اربعین حسینی همزمان شده است، عنوان کرد: حال و هوای ماه صفر معمولا همراه با عزاداری برای ابا عبدالله‌الحسین(ع) و همراهی با کاروان اسرای کربلا است؛ این تقارن را به فال نیک می‌گیریم و دعا میک‌نیم بتوانیم در مسئولیتی که برعهده داریم نقش صحیحی ایفا کنیم و عزاداران لایقی باشیم.

وی در پایان خطاب به دانش‌آموزان گفت: امیدواریم توسلات و توجهاتی که پیدا می‌کنید سرمایه ارزشمندی باشد برای دوران مدرسه و این سرمایه، خود را با جوش و خروش ویژه‌ای نشان دهد. خوشحال خواهیم بود در مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی در کربلای معلی از دانش‌آموزانمان پذیرایی کنیم، امید است که پرچم انصار‌المهدی را در کربلا معلی برافراشته نگه داریم و گام‌هایی که برمی‌داریم مقبول حضرت ولیعصر(عج) قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار