رئیس سازمان تبلیغات اسلامی:

دانش‌آموزان مامور به جهاد تبیین هستند و می‌توانند ورق را برگردانند

تهران (پانا) - رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خطاب به دانش‌آموزان عضو اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت در این مصاف که به میدان و خط مقدم مبارزه آمده‌اید، چون جوان هستید قطعا می‌توانید ورق را برگردانید. آگاه باشید که شما مامور به جهاد تببین هستید و انشالله نقش‌آفرینی مثبتی داشته باشید که همگان آن را ببینند.

کد مطلب: ۱۳۰۷۱۰۹
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان مامور به جهاد تبیین هستند و می‌توانند ورق را برگردانند

حجت‌الاسلام قمی در آیین اختتامیه چهاردهمین کنگره اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان(بخش پسران) اظهار کرد: به عنوان یک انجمنی قدیمی جا دارد از سرمایه‌هایی که اینجا شکل گرفته یاد کنیم، سرمایه‌ای مانند شجره انصارالمهدی.

وی افزود: یک نکته مهم جدی گرفتن اتحادیه، انجمن، تشکل و دانش‌آموز است که به ادا و شعار نیست، مهم این است که در مسئله‌های مهم شما را به میدان فرا می‌خوانند یا نه و صد البته مهم‌تر این است که شما می‌روید یا نه. روزی که جنگ شد در این کشور، چند دانش‌آموز شهید تقدیم کردیم؟ باید دانست آنکه می‌رود در میدان جدی و مهم می‌شود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در ادامه با طرح این سوال که میدان مصاف و کارزاری که امروز جامعه با آن مواجه است، چیست؟ گفت: آیا شما در آن میدان هستید یا نه؟ مثلا مگر می‌شود به عنوان یک دانش‌آموز تشکلی در عالم نظامی‌گری بود، اما در عالم اقتصاد و امنیت فعالیت نکرد؟ تشکلی نه فقط امین بلکه فکور و باجرات نمی‌تواند در حوزه‌های مختلف نقش‌آفرینی کند؟ مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) سخنان خودشان را در این رابطه فرموده‌اند؛ شما قرار است افسران جنگ نرم باشید.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به تعبیر افتخارآمیز افسران جنگ نرم که از سوی مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) به دانش‌آموزان اتحادیه انجمن‌های اسلامی گفته شده است، تصریح کرد: این موضوع یعنی حضرت آقا شما را برای برداشتن گام‌های موثر قبول دارد. فرمانده سختگیر سخاوتمندانه به هرکسی درجه نمی‌دهد اما ایشان برای شما ثمراتی را متصور هستند که این مدال افسری حالا به سینه شما می‌درخشد؛ افسری که منتظر فرمان است و خلاقیت خود را به کار می‌گیرد تا به بهترین نحو برای به ثمر رسیدن این عملیات فعالیت کند.

قمی افزود: این جامعه‌ قوی که قیام کرده و به سمت قله‌ها عازم است، امروز زیر بار آتش است که ساده‌ترین‌ آن تحریم است؛ نگاه کنید تا ببینید چند لایه تودرتو آتش مشاهده می‌شود. سوال اینجاست چه چیزی صحنه و موازنه را به می‌ریزد؟ یادمان نرود یک روزی با قایق تندرو ناو هواپیمابر مجبور به عقب‌نشینی شد.

وی یادآور شد: نزدیک به یکسال پیش بود که رهبر انقلاب فرمودند این قوم قیام کرده حواسش به موقعیتش باشد چون به ما بیشتر از هرچیزی هجمه تبلیغاتی می‌شود، پس به میدان بیایید و فرمودند جهاد تببین خنثی کننده این هجمه‌های تبلیغاتی است. ایشان بارها و بارها به صورت مستقیم این واژه‌ها را به کار بردند و فرمودند مبارز جنگ روایت‌ها باشید.

قمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این نکته که اصل قیام حضرت سیدالشهدا(ع) و امتداد قیام توسط حضرت زینب کبری(س) جهاد تببین برای بیدار کردن آدم‌ها بود، عنوان کرد: این بیداری است برای کسانی که در جهالت و ضلالت هستند. البته خود بیداری هم امید می‌خواهد اما وقتی صبح بدمد امید واقعی معنا می‌شود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در پایان گفت: بدانید که ولی‌ِ خدا از فریضه حرف زده‌ و فراخوان داده است؛ در این مصاف که به میدان و خط مقدم مبارزه آمده‌اید، چون جوان هستید قطعا می‌توانید ورق را برگردانید. آگاه باشید که شما مامور به جهاد تببین هستید. انشالله نقش‌آفرینی مثبتی داشته باشید که همگان آن را ببینند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار