پیام تبریک سرپرست سازمان دانش‌آموزی چهارمحال‌وبختیاری به‌مناسبت سالروز تاسیس سازمان دانش‌آموزی

شهرکرد (پانا) - سرپرست سازمان دانش‌آموزی استان چهارمحال‌‎وبختیاری با صدور پیام تبریکی به مناسبت سالروز تاسیس سازمان دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران این رو ز را گرامی‌داشت.

کد مطلب: ۱۴۷۳۵۶۲
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک سرپرست سازمان دانش‌آموزی چهارمحال‌وبختیاری به‌مناسبت سالروز تاسیس سازمان دانش‌آموزی

متن پیام صادق ظفری دوازده‌امامی به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

فرارسیدن بیست‌ویکم اردیبهشت‌ماه، سالروز تاسیس سازمان دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران را خدمت جامعه بزرگ دانش‌آموزی و فرهنگیان ارجمند به‌ویژه اعضا، مربیان، مدرسان، کارکنان و پیشکسوتان این گستره عظیم، تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

بی‌شک سازمان دانش‌آموزی دارای نقش و جایگاه والایی در تربیت اجتماعی دانش‌آموزان عزیز میهن اسلامی است و اهمیت آن زمانی متجلی می‌شود که با اهداف و برنامه‌های پیش روی خود بستری مناسب برای بسط مشارکت نسلی متعهد، متدین، شاداب و توانمند در عرصه‌های مختلف انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی فراهم آورد.

لذا اینجانب در سالروز تاسیس سازمان دانش‌آموزی، فرصت را مغتنم شمرده و با قدردانی از اقدامات، تلاش‌ها و مجاهدت‌های بی‌وقفه تمامی مربیان پرتلاش که سرمایه بزرگ سازمان دانش‌آموزی هستند این روز را صمیمانه به همه مربیان، مدرسان و دانش‌آموزان عزیز عضو تشکلات پیشتازان، خبرگزاری پانا، مجلس دانش‌آموزی، مجامع اعضا و مربیان و همه تلاشگران این عرصه در سراسر استان چهارمحال‌وبختیاری تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار