اجرای ۱۸۷ پروژه آموزشی و پرورشی در اردبیل

اردبیل (پانا) - مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس اردبیل گفت در حال حاضر ۱۸۷ پروژه آموزشی، پرورشی و ورزشی در مناطق مختلف این استان در حال اجراست.

کد مطلب: ۱۳۰۲۱۶۱
لینک کوتاه کپی شد
اجرای ۱۸۷ پروژه آموزشی و پرورشی در اردبیل

حسن محمدی ادیب، مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس اردبیل با اعلام این خبر گفت: از این تعداد پروژه آموزشی، پرورشی و ورزشی ۱۳۲ مدرسه در قالب ۵۷۳ کلاس درس در حال احداث است که تلاش می‌کنیم تا شروع سال تحصیلی بخشی از این واحدهای آموزشی را به بهره‌برداری برسانیم.

وی تصریح کرد: هفت سالن ورزشی، ۲ زمین چمن مصنوعی، یک استخر، ۲۰ نمازخانه مستقل و ۲۵ سرویس بهداشتی نیز در مناطق مختلف استان با اولویت مناطق محروم و عشایری در حال اجرا است که این پروژه‌ها نیز با سرعت بیشتر در مدت ۲ سال آماده بهره‌برداری خواهد شد.

به گفته مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان، از ۲۰ نمازخانه مستقل که از محل مصوبات سفر رئیس جمهور تأمین اعتبار شده، تا مهرماه ۱۰ نمازخانه به بهره‌برداری خواهد رسید و مابقی نمازخانه‌های مستقل مدارس نیز تا دهه فجر آماده افتتاح خواهد شد.

محمدی ادیب همچنین از تکمیل هفت سالن ورزشی خبر داد و گفت: سه سالن تا مهرماه و چهار سالن ورزشی نیز تا دهه فجر آماده افتتاح خواهد شد.

وی اضافه کرد: از ۱۳۲ مدرسه در حال احداث، ۹۰ مدرسه تا دهه فجر و ۴۱ واحد آموزشی نیز تا مهرماه در سطح استان افتتاح شده و تحویل آموزش و پرورش می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار