نتایج روز سوم رقابت‌های دو و میدانی پسران اعلام شد

شهرکرد (پانا) - کمیته ثبت نتایج مسابقات ورزشی در شهرکرد نتایج روز سوم مسابقات دو و میدانی پسران در شش ماده 400 متر ، 1500 متر، پرتاب دیسک، پرتاب وزنه، پرش سه‌گام و پرش ارتفاع را اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۳۰۲۰۴۱
لینک کوتاه کپی شد
نتایج روز سوم رقابت‌های دو و میدانی پسران اعلام شد

در ماده 400 متر، مقام اول را حسین ارضی رومی از استان زنجان، مقام دوم را سید حسین سید موسوی از خراسان رضوی و مقام سوم را علی ابراهیمی از استان زنجان کسب کردند.

در ماده 1500 متر، مقام اول را ابولفضل داوودی از استان خوزستان، مقام دوم را امیرمحمد رستمی امین از استان همدان و مقام سوم را مازیار قراگوزلو از استان البرز از آن خود کردند.

در ماده پرتاب دیسک، مقام اول را مهدی حکمی از استان اصفهان، مقام دوم را مهدی علی درزی از استان تهران و مقام سوم را ماهان فداکار از استان اردبیل بدست آوردند.

در ماده پرتاب وزنه، مقام اول را ماهان فداکار از استان اردبیل، مقام دوم را علیرضا حیدری از استان خراسان شمالی و مقام سوم را مهدی علی درزی از استان تهران کسب کردند.

همچنین در ماده پرش سه گام، مقام اول را سیدرضا حسینی از استان گلستان، مقام دوم را محمد قلاش از استان بوشهر و مقام سوم را پوریا آریافر از استان بوشهر کسب کردند.

در ماده پرش ارتفاع نیز، مقام اول از آن پویا آریافر از استان بوشهر، مقام دوم از آن علیرضا قلاش از استان بوشهر و مقام سوم هم از آن محمدطاها سوری از استان کرمانشاه شد.

خبرنگار دانش آموز : یاسین سلیمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار