پنجم مهر، آخرین مهلت ارسال آثار به دومین سوگواره ملت امام حسین (ع)

تهران (پانا) - دبیرکل دومین سوگواره ملت امام حسین (ع) از علاقه‌مندان به شرکت در این سوگواره خواست، آثار خود را تا 5 مهر به نشانی اینترنتی soogvareh.com ارسال کنند.

کد مطلب: ۱۲۹۷۵۷۸
لینک کوتاه کپی شد
پنجم مهر، آخرین مهلت ارسال آثار به دومین سوگواره ملت امام حسین (ع)

‌محمد شیخ الاسلامی در نشست خبری دومین سوگواره بین المللی ملت امام حسین (ع) «تولید محتوای فضای مجازی و کنشگران عاشورایی» که امروز در ساختمان شماره ۲ وزارت ارشاد برگزار شد افزود: علاقه مندان می‌توانند آثار خود را تا پایان ماه صفر ۱۴۴۴ مصادف با ۵ مهر ۱۴۰۱ به نشانی یاد شده ارسال کنند.

معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی گفت: سوگواره امسال نیز شامل بخش‌های متون ادبی، گرافیک، صوت و رادیو، کنشگری عاشورایی رسانه‌های تصویری و رسانه‌های خبری است.

دبیرکل دومین سوگواره بین المللی ملت امام حسین (ع) با اشاره به محور محتوایی این سوگواره گفت: هیئت‌های خانگی و تربیت حسینی، مسئولیت اجتماعی و همدلی حسینی و هنر تبیین و غیرت دینی از محور‌های اولویت دار محتوایی سوگواره این دوره هستند.

شیخ الاسلامی درخصوص اتفاقات جدید سوگواره دوم نسبت به سوگواره اول افزود: رادیو معارف، دفتر تبلیغات اسلامی و دفتر ارشاد استان سمنان از جمله برگزارکنندگان این سوگواره هستند که در این دوره آستان قدس رضوی نیز به آنان اضافه شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار