اختتامیه دومین سوگواره بین المللی ملت امام حسین (ع) در قم برگزار می‌شود

قم (پانا) - اختتامیه دومین سوگواره بین المللی ملت امام حسین(ع) و تقدیر از برگزیدگان، امشب با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در قم برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۰۳۲۴۲
لینک کوتاه کپی شد
اختتامیه دومین سوگواره بین المللی ملت امام حسین (ع) در قم برگزار می‌شود

دومین سوگواره بین المللی ملت امام حسین(ع) با دبیری معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و با مشارکت مرکز فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد و رادیو معارف صدای جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود.

به گفته حجت الاسلام جواد رحیمی دبیر اجرایی سوگواره بین المللی ملت امام حسین(ع)، اختتامیه این سوگواره از ساعت ۱۹:۳۰ امروز سه شنبه ۲۱ شهریورماه ۱۴۰۲ در ساختمان ستاد دفتر تبلیغات اسلامی واقع ابتدای خیابان معلم، با سخنرانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حضور حجت الاسلام و المسلمین احمد واعظی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار و از نفرات برتر هر بخش با اهداء جوایز نقدی، لوح و تندیس تقدیر خواهد شد.

وی با بیان اینکه سوگواره مذکور در ۶ بخش برگزار شد که در نهایت با اعلان ۶۴ نفر برتر و ۳۲ نفر شایسته قدردانی به کار خود پایان می‌دهد، ادامه داد: مجموع آثار ارسالی به این دوره از سوگواره بیش از دوازده هزار اثر، جوایز اهدائی بالغ بر یک میلیارد و ۴۸۰ میلیون ریال است.

دبیر اجرائی دومین سوگواره بین المللی ملت امام حسین(ع) افزود: سوگواره مذکور دارای بخش‌های اصلی همچون متون ادبی به دبیری و خادمی شعبه خراسان دفتر تبلیغات اسلامی، رسانه‌های تصویری به دبیری و خادمی اداره کل ارشاد سمنان، صوت و رادیو به دبیری و خادمی رادیو معارف صدای جمهوری اسلامی ایران، کنشگری عاشورایی به دبیری و خادمی معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، گرافیک به دبیری و خادمی شعبه اصفهان دفتر تبلیغات اسلامی و رسانه‌های خبری به دبیری و خادمی معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار