یکی از دانش‌آموزان شرکت‌کننده در اردوی دانش‌آموزان عشایر از آذربایجان‌شرقی:

همکاری و حس رقابت دوستانه از مهمترین آموخته‌های اردوی عشایر بود

تبریز (پانا) - یکی از دانش‌آموزان شرکت کننده در بیست و یکمین اردوی سراسری دانش‌آموزان عشایر از آذربایجان‌شرقی بر اهمیت فراوان این اردو در راستای ایجاد ویژگی‌های همکاری و حس رقابت دوستانه در دانش‌آموزان تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۹۴۸۱۱
لینک کوتاه کپی شد
همکاری و حس رقابت دوستانه از مهمترین آموخته‌های اردوی عشایر بود

فرید بلوکی در بیست و یکمین اردوی سراسری دانش آموزان عشایر در گفت و گو با پانا ضمن ارزیابی این برنامه، اظهار کرد: «شرایط اردو از نظر بهداشتی، پذیرش و پذیرایی، مناسب و بسیار رضایت بخش بود.»

وی در خصوص مزایای این اردو بیان کرد: «این اردو برایمان بسیار مفید بود. در این اردو مسائل مختلفی آموختیم و اطلاعات زیادی بر دانسته های قبلی ما اضافه شد که از جمله این مسائل می‌توان به نظم، همزیستی مسالمت‌ آمیز، همکاری و حس رقابت دوستانه اشاره کرد که مهمترین آنها دوستی بود. ما به لطف این مسابقات، دوستان زیادی پیدا کردیم و امیدواریم این دوستی ها ابدی باشند.»

وی در پایان یکی از ویژگی های اردو را زیارت مرقد مطهر امام رضا (ع) دانسته و افزود: «این زیارت، زیارت اول من بوده و واقعا تجربه خوب و کم‌نظیری برای من و همچنین دوستانم بود، به طوری که هنگام بازدید از حرم، آنقدر غرق زیارت و دعا بودیم که می خواستیم ساعت‌ها در آن حرم مقدس بمانیم. اگر سال دیگر هم این افتخار نصیب من شود، حتماً شرکت خواهم کرد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار