فرماندار فیروزه:

مسئولیت در دست مسئولان امانت است

فیروزه (پانا) - فرماندار فیروزه در جلسه شورای اداری شهرستان گفت مسئولیت در دست مسئولان امانت است و باید به گونه‌ای عمل شود که در زمان تحویل در پیشگاه خداوند سربلند باشند.

کد مطلب: ۱۲۹۳۸۱۶
لینک کوتاه کپی شد
مسئولیت در دست مسئولان امانت است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان فیروزه، مهدی باغیشنی؛ فرماندار شهرستان در جلسه شورای اداری صبح پنجشنبه بیست و دوم تیرماه ضمن گرامیداشت اعیاد قربان و غدیر و دهه ولایت و امامت گفت: پیام دهه امامت و ولایت گذشتن از همه دوست داشتنی ها برای وصول به رضوان الهی است که انسان در این مسیر باید قربانی بدهد و شهدا با قربانی کردن خود در بالاترین درجه قرار گرفتند.

وی گفت: مسئله ولایت آنقدر اهمیت دارد که اکمال دین و رسالت پیامبر«ص» منوط به معرفی و شناساندن امیرالمومنین علی«ع» و فرزندان مطهر اوست، زیرا نشان دهنده اهمیت مسئله ی امامت و تعیین کننده تکلیف امت اسلامی در زمینه هدایت و حکومت اسلامی است که توسط حضرت مهدی«عج» محقق خواهد شد.

باغیشنی ادامه داد: مسئولیت در دست ما امانتی است که حاصل خون شهدا و در صدر آنها امام حسین «علیه السلام» می باشد و احساس مسئولیت جزو ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی است که باید در مدیران ایجاد شود و به فرموده امام راحل؛ حضور الهی اساس مسئولیت سیاسی و اجتماعی است که در فعل مدیر نمود پیدا خواهد کرد. بنابراین یک مدیر ضمن داشتن شناخت و اشراف از مجموعه خود ملزم به استفاده از تمام استعدادها است تا با تکیه بر هویت انقلابی برای مردم کار کند و قطعاً حمایت مردم را در پی خواهد داشت.

عالی ترین مقام دولت در شهرستان افزود: امروز پرداختن به مسائل و مشکلات اقتصادی مردم اولویت ماست که می بایست هرکس در حوزه خود در راستای بهبود وضعیت معیشت مردم گام بردارد.

وی با اشاره به دغدغه های مقام معظم رهبری گفت: تحقق موضوع دانش بنیان و حرکت به سمت اقتصاد دانش بنیان و ساماندهی نظام ملی نوآوری با تقویت عوامل تولید اتفاق خواهد افتاد.

فرماندار فیروزه با تأکید بر مدیریت موثر و جدی تا آخرین لحظه مسئولیت به مدیران توصیه کرد جهت جلوگیری از تضییع حق شهرستان، امور را به جد در شهرستان و استان تا حصول نتیجه پیگیری کنند.

در پایان ضمن بیان اولویت های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، اشتغال و مسکن ملی بر لزوم احیای دانشگاه پیام نور واحد فیروزه تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار