برگزاری شورای اداری شهرستان گناباد

گناباد (پانا)- با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش جلسه شورای اداری شهرستان گناباد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۲۱۲۸۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری شورای اداری شهرستان گناباد

سید جواد حسینی معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در جلسه شورای اداری شهرستان گناباد ضمن تبریک چهل و یکمین سالگرد فجر انقلاب اسلامی به تشریح چگونگی به ثمر نشستن انقلاب اسلامی و دکترین مینی کبیر پرداخت.

وی ادامه داد: انسان شناسی و جامعه شناسی برای انسان و جوامع بشریت در چهل سالگی به خوبی ارزیابی می شود. انقلاب و نظام های سیاسی نیز در این برهه از زمان قابلیت شناسایی توانمندی و نقاط ضعف خود را داراست.

حسینی خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی ایران از بدو پیدایش تا کنون از پستی و بلندی های زیادی عبور کرده مداخلات داخلی و خارجی نیز در آن دخالت کرده اند اما با حضور و اتحاد مردم و رهبری امام خمینی و مقام معظم رهبری توانسته به سلامت از آن دشواری و مشکلات عبور نماید.

وی یاد آور شد: غرب و نظام سلطه با تلقین جهت عدم اعتماد سازی، نارضایتی، کاهش امید و گسترش عدم اعتماد سازی می خواهد بر علیه انقلاب اسلامی توطئه نماید.

وی با اشاره به شکست اتحادیه جماهیر شوروی گفت: کشور ما از زمان انقلاب و خروج وابستگی از غرب توانست به عنوان خط مقدم بر علیه نظام سلطه خود را به جهانیان معرفی نماید.

سید جواد حسینی ضمن ارائه دستاوردهای آموزش و پرورش بعد از زمان انقلاب گفت: عدالت آموزشی، استاندارد سازی در مدارس و نظام آموزشی و جذب و گسترش خدمات حمایتی ویژه دانش آموزان با نیازهای ویژه از جمله مواردی است که می توان در این ایام به عنوان دستاورد های نظام جمهوری اسلامی به فرزندان یاد آور شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار