جلسه شورای اداری شهرستان فیروزه برگزار شد

فیروزه (پانا)- صبح امروز همزمان با هفته دولت ، جلسه شورای اداری شهرستان فیروزه با حضور نمایندگان مردم شهرستان های نیشابور،فیروزه و زبرخان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۱۷۹۳۰
لینک کوتاه کپی شد
جلسه شورای اداری شهرستان فیروزه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان فیروزه در این جلسه، احسان ارکانی؛ نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیشنهاد فرماندار فیروزه در خصوص نامگذاری فولاد خراسان به فولاد نیشابور و فیروزه موافق هستم .

وی افزود: شرکت فولاد خراسان باید حق حضور خود را در این منطقه ادا کند ،فولاد به لحاظ استفاده از منابع آب، خاک و محیط زیست از منابع شهرستان فیروزه استفاده می کند و باید هزینه حضور خود را در شهرستان فیروزه در راستای توسعه ی و ایفای مسولیت های اجتماعی خود بپردازد .

ارکانی خاطرنشان کرد: قرار نیست فقط در بحث نیروی کار شرکت فولاد از نیروهای بومی استفاده نماید، بلکه در بحث مدیریت های کلان این مجتمع باید از نیروهای بومی و توانمند استفاده شود تا نگاه ویژه ای به دو شهرستان فیروزه و نیشابور داشته باشد.

هاجر چنارانی، دیگر نماینده مردم شهرستان های نیشابور، فیروزه و زبرخان نیز گفت: با بهره برداری و تکمیل پروژه ها در یک سال گذشته در شهرستان فیروزه با همت و پیگیری مسئولین ،شاخص های زیر ساختی در این شهرستان نسبت به شاخص های ملی پیشی گرفته است.

وی افزود: در حال حاضر بهره مندی مردم شهرستان فیروزه از نعمات آب، گاز ، برق ،تلفن، راه و بهداشت ۱۰۰ درصدی شده است که می توان این موفقیت را علی رغم برخی از کاستی های دولت از دستاوردهای مهم دولت برشمرد.

چنارانی خاطر نشان کرد : برای تامین آب با کیفیت برای شهر فیروزه از سد بار اعتبارات مناسب در سنوات گذشته در نظر گرفته شده و امیدوارم به زودی با انجام و تکمیل مراحل نهایی کار ،شاهد بهر ه برداری از این پروژه بزرگ باشیم.

وی در خصوص استفاده از ظرفیت سنگ فیروزه در توسعه شهرستان گفت: هدف ما ثبت جهانی سنگ فیروزه است، که اولین مرحله ثبت ملی آن بود، که با پیگیریهای زیاد این کار در حال انجام است.

تقدیر از کارمندان نمونه ادارات پایان بخش این جلسه بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار