در جلسه شورای اداری فیروزه؛

مدیر آموزش و پرورش فیروزه: تربیت یک شهروند مفید و متعهدازرویکردهای آموزش و پرورش فیروزه است

فیروزه (پانا) - در هفتمین جلسه شورای اداری فیروزه، مدیر اداره آموزش و پرورش فیروزه به ارائه گزارش از توفیقات و فعالیتهای این مدیریت پرداخت.

کد مطلب: ۸۶۳۷۵۲
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش و پرورش فیروزه:  تربیت یک شهروند مفید و متعهدازرویکردهای آموزش و پرورش فیروزه است

در این جلسه که ساعت 9/30 صبح شنبه و با حضور حجه الاسلام طاها؛ امام جمعه،حکیم پور؛ سرپرست فرمانداری و سایر مدیران و مسئولان شهرستانی در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، حیدری؛ مدیر اداره به ارائه گزارشی از فعالیتها، برنامه ها و توفیقات و چالش های این مدیریت پرداخت.

حیدری؛ مدیر اداره در ابتدا به تربیت نسلی پویا و مفید که بالطبع به شهروندانی خوب و سودمند جامعه و مردم مبدل خواهد شد اشاره کرد و اذعان کرد: به طور قطع این امر از دغدغه ها و رویکرد های ارزشمند آموزش و پرورش است اما به ثمر نشستن و به منصه ظهور رساندن آن، همراهی و همسویی و نیز حمابت دیگر دست اندرکاران و دلسوزان متعهد را نیز می طلبد.

وی اعتلاء فرهنگ معنویت و اهمیت سلامت جسمی و روانی را با رویکرد ترویج نشاط سالم و شادابی در خانواده ها نیز خاطرنشان کرد و در پایان به برخی چالش های پیش روی این مدیریت از جمله بهره مندی تمامی روستاها از نعمت گاز علی رغم عدم استفاده ی آموزشگاه ها از این امر به خاطر تأکید بر لزوم اجرای سیستم گرمایش مرکزی که موجبات نارضایتی اولیا و دانش آموزان را در بر دارد پرداخت.

این مقام مسئول ضمن تشکر، از همکاری و پیگیری های گرمابی؛ نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی بابت کسب مجوز ساخت هنرستان شبانه روزی برای نخستین بار در فیروزه خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار