مدیر اجرایی بیستمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان:

400 هنرمند داخلی و خارجی در جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان شرکت خواهند کرد

خبرگزاری پانا: مدیر اجرایی بیستمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان از حضور حدود 400 میهمان داخلی و خارجی در این دوره از جشنواره خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۹۳۳۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، خسرو بیات گفت: تاکنون 200 اثر به دبیرخانه بیستمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان رسیده است.

وی با بیان اینکه بخش خردسال نیز به بخشهای متفاوت جشنواره اضافه شده است، تصریح کرد: اولویت های جشنواره اهمیت به تئاتر کودک و نوجوان، ایجاد خلاقیت، پرمخاطب بودن، نمایش مضامین مرتبط با فرهنگ اصیل ایرانی- اسلامی، آئین و رسومات بومی، مضامین اخلاقی، تربیتی و دین مبین اسلام، تحکیم بنیان خانواده و ایثار و فداکاری است.

بیات تأکید کرد: این جشنواره در بخش های تئاتر کودک، نوجوان، بین الملل، ویژه خردسالان، مسابقه تئاتر خیابانی، مسابقات نمایشنامه نویسی و نمایشنامه خوانی، کارگاه های آموزشی و نشست های تخصصی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه 20 داور کودک و نوجوان در طول برگزاری جشنواره مشغول داوری آثار خواهند بود، خاطرنشان کرد: 400 هنرمند داخلی و خارجی میهمانان جشنواره هستند.

بیستمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان با شعار "تئاتر و خانواده"، از 24 تا 30 مهرماه سالجاری با دبیری شهرام کرمی در همدان برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار