چمران: سهم بسیاری از سرمایه‌های خارجی جذب دخانیات می‌شود

تهران (پانا) - رئیس شورای شهر تهران گفت سهم بسیاری از سرمایه‌های خارجی جذب دخانیات می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۸۳۶۱۹
لینک کوتاه کپی شد
چمران: سهم بسیاری از سرمایه‌های خارجی جذب دخانیات می‌شود

مهدی چمران در ابتدای شصت و هفتمین جلسه شورا با اشاره به حضور رئیس جدید سازمان نظام مهندسی در صحن شورا اظهار کرد: امیدواریم آقای شکیب به عنوان رئیس سازمان نظام مهندسی سریع‌تر کار خود را آغاز کند، این نیرو از ذخیره‌های ما هستند و امیدواریم وزارت راه و شهرسازی بهترین استفاده را از این فرصت داشته باشد و نظر نهایی خود را اعلام کند تا سازمان نظام مهندسی از وضعیت نابسامان کنونی خارج شود و به مسیر درستی هدایت شود.

رئیس شورای شهر تهران در ادامه سخنان خود با اشاره به روز جهانی بدون دخانیات اظهار کرد: تلاشی که برای کاستن تمایل جوانان به دخانیات انجام شده موثر نبوده و هرچه این تلاش قابل تحسین است اما درآمد و ثروت نهفته پشت دخانیات اجازه نمی‌دهد این مسیر به درستی پیش برود. زمین‌های زیر کشت دخانیات افزایش پیدا کرده و جای گندم، توتون و تنباکو کاشته می‌شود.

وی تصریح کرد: جای تاسف دارد که بخش عمده‌ای از سرمایه‌های خارجی در زمینه دخانیات است. برای جلوگیری از ابتلای جوانان به دخانیات که سرمنشا ابتلا به سایر موارد نامناسب است موفق نبوده‌ایم و در دنیا نیز به این شکل است. امیدوارم خود جوانان به مضرات آن پی ببرند و از مسیری که سن ابتلای به دخانیات که کاسته می شود، خارج شویم.

چمران با اشاره به ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر گفت: امیدواریم دختران این سرزمین مسیر تقوا و بزرگواری، صداقت و پاکی را دنبال کنند و نمونه‌های خوبی در جهان امروز برای ما باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار