اعلام همدردی مجلس دانش‌آموزی استان قم با مردم آبادان

قم(پانا)- روسای مجالس دانش‌آموزی پسران و دختران استان قم با صدور بیانیه‌هایی مصیبت دردناک فقدان تعدادی از مردم آبادان را در جریان تخریب ساختمان متروپل تسلیت گفتند.

کد مطلب: ۱۲۸۳۱۹۳
لینک کوتاه کپی شد
اعلام همدردی مجلس دانش‌آموزی استان قم با مردم آبادان

روسای مجالس دانش آموزی استان قم به مناسبت ضایعه دردناک درگذشت تعدادی از هموطنان آبادانی در جریان فروریختن بخشی از بنای متروپل بیانیه هایی صادر کردند.

در بخشی از بیانیه تسلیت ستایش ظهرابی رئیس مجلس دانش آموزی دختران استان قم آمده است:
إنا لله و إنا إلیه راجعون
«حادثه دلخراش ریزش ساختمان متروپل در آبادان و جان باختن و مصدوم شدن عده‌ای از هم میهنان عزیز، موجب تأسف و تأثر عمیق شد.
اینجانب به نمایندگی مجلس دانش آموزی دختران استان قم به آحاد مردم غیور آبادان به ویژه خانواده‌های مصیبت‌ زده تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال برای ایشان صبوری و شکیبایی و برای جان‌ باختگان رحمت و مغفرت واسعه الهی طلب می‌کنم و همچنین برای مجروحان و مصدومان این حادثه عافیت و سلامتی مسئلت دارم.»

امید محمدی رئیس مجلس دانش آموزی پسران استان قم نیز در بیانیه تسلیت این مجلس آورده است: «مردم خونگرم و مهربان خوزستان بخصوص شهر مقاوم آبادان سال های سختی را در دوران دفاع مقدس در برابر دشمن متجاوز ایستادگی کردند و حق بزرگی به گردن همه ما دارند.

اینجانب به نمایندگی از یازدهمین دوره مجلس دانش آموزی پسران استان، این حادثه دلخراش را به مردم عزادار آبادان بخصوص خانواده های عزیز از دست داده تسلیت عرض نموده و برای آنان علو درجات را از درگاه احدیت خواهانم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار