استاندار بوشهر:

ایران مدیون آبادان و خرمشهر است

بوشهر (پانا) - استاندار بوشهر گفت ایران مدیون آبادان و خرمشهر است، چرا که مردم این دیار در شرایط سخت با جانفشانی از نظام اسلامی صیانت و پاسداری کردند.

کد مطلب: ۱۲۸۳۵۵۲
لینک کوتاه کپی شد
ایران مدیون آبادان و خرمشهر است

احمد محمدی‌زاده، در آیین بزرگداشت جان باختگان حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان که در مسجد امام حسن مجتبی (ع) شهر بوشهر برگزار شد، افزود: آبادانی‎‌ها در این مسیر فرزندان و خانه‎‌های خود را از دست دادند و زمانی که برخی از آنان در زمان جنگ تحمیلی به استان بوشهر مهاجرت کردند، بوشهری‌ها میزبانانی بسیار شایسته برای آنان بودند.

وی بیان کرد: مردم بوشهر همواره میزبانان بسیار خوبی برای مهاجران آبادانی بودند و در زمان جنگ نیز با آغوش باز به استقبال آنها رفتند و در خانه و کنار زن و فرزند خود به آبادانی‌ها اسکان دادند.

استاندار بوشهر ادامه داد: آبادانی‎‌ها اکنون جزو ساکنان بوشهر هستند که این حضور آنها برای بوشهری ها همواره جای خوشحالی بوده است. در چنین شرایطی که شماری از شهروندان آبادانی در ریزش ساختمان متروپل جان باختند، بوشهری‌‎ها مراسم ویژه‎‌ای در کوی فضیلت بوشهر برگزار کردند که دستگاه‌های مختلف بوشهر در این آیین حضوری چشمگیری داشتند.

محمدی‎‌زاده ادامه داد: فرماندار و فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر در این مراسم‌ها سخنرانی کردند و نیروی انتظامی نیز امنیت این مراسم‌ها را بخوبی تامین کرده است.

وی بیان کرد: امشب سومین مراسم بزرگداشت جان باختگان حادثه آبادان است که در این راستا از نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و همچنین فرمانده سپاه امام صادق (ع) به عنوان بانیان مراسم قدردانی می‎‌شود.

روضه خوانی حجت الاسلام یوسف جمالی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر و مداحی و سینه‌زنی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار