اجرای طرح کاشت ۲۰ هزار اصله نهال سرو و کاج درشهرستان اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - معاون خدمات شهری و امور مناطق شهرداری شهرستان اسلامشهر ازآغاز اجرای طرح درختکاری بزرگ در محدوده روستای چیچکلو شهرستان، ب اهدف توسعه کمربند سبز شهری و در راستای اهداف زیست‌محیطی خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۸۱۳۸۴
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح کاشت ۲۰ هزار اصله نهال سرو و کاج درشهرستان اسلامشهر

اکبر گنجه‌ای، معاون خدمات شهری و امور مناطق شهرداری اسلامشهر در سخنانی اظهار کرد: از بزرگ‌ترین معضلات زیست محیطی شهرستان اسلامشهر، وجود گود چیچکلو‌ در حاشیه رودخانه کرج و در روستای چیچکلو است که سال‌ها به عنوان محلی برای تخلیه و دپوی نخاله‌های ساختمانی از آن استفاده شده است.

وی افزود: با اعلام آمادگی و همکاری یکی از خیرین و مراکز فعال در زمینه توسعه فضاهای سبز طرح بزرگ درختکاری در نقاطی از اراضی شهری و تعدادی از روستاها از جمله روستای چیچکلو در دست انجام است و در این رابطه عملیات کاشت ۲۰ هزار اصله نهال سرو و کاج را آغاز کردیم تا وضعیت این نقطه بطور قابل ملاحظه‌ای بهبود و سامان‌دهی شود.

معاون خدمات شهری وامور مناطق شهرداری اسلامشهر خاطرنشان کرد: برای اجرای این طرح درحال حاضر چندین دستگاه از ماشین آلات سنگین شهرداری شامل، گریدر، لودر، بیل مکانیکی وچندین دستگاه کامیون با استفاده از ظرفیت نیروهای سازمانی با اجرای عملیات دفن وجمع آوری نخاله‌های موجود خاکریزی و تسطیح مشغول کار هستند تااین نقطه به تفرجگاهی برای شهروندان اسلامشهری تبدیل شود.

دانش‌آموز خبرنگار: الناز سرایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار