معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده:

ضرورت راه‌اندازی بازارچه‌های دائمی و فصلی جهت عرضه محصولات بانوان کار‌آفرین

اسلامشهر (پانا) - معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در اسلامشهر گفت برای کمک به بانوان کارآفرین و فعال در عرصه تولیدی، راه‌اندازی بازارچه‌های دائمی و فصلی در استان‌های مختلف برای عرضه و فروش کالاهای تولید شده جهت بانوان کارآفرین در دستور کار معاونت زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری قرار دارد.

کد مطلب: ۱۲۸۲۴۶۷
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت راه‌اندازی بازارچه‌های دائمی و فصلی جهت عرضه محصولات بانوان کار‌آفرین

انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده امروز با حضور در شهرستان اسلامشهر از یک واحد تولید پوشاک در روستای ده عباس منطقه بازدید کرد.

در این بازدید که حسین حبیبی، فرماندار اسلامشهر نیز حضور داشت، وی در سخنانی با بیان اینکه این واحد تولیدی با مدیریت یکی از بانوان کارآفرین اسلامشهر و به صورت خانواده محور مشغول فعالیت است، بیان کرد: ایجاد اشتغال برای ۵۰ نفر از بانوان شهرستان از جمله زنان سرپرست خانوار و همچنین صادرات پوشاک تولید شده در این مجموعه به کشورهای همسایه بیانگر فعالیت موفقیت واحد تولیدی است.

خزعلی تصریح کرد: برای کمک به بانوان کارآفرین و فعال در عرصه تولیدی راه‌اندازی بازارچه‌های دائمی و فصلی در استان‌های مختلف برای عرضه و فروش کالاهای تولید شده توسط بانوان کارآفرین در دستور کار معاونت زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری قرار دارد.

در این بازدید که معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری، مشاور امور بانوان و خانواده استانداری تهران، بخشدار مرکزی و مشاور امور بانوان و خانواده فرماندار حضور داشتند بانوان شاغل در این واحد تولیدی به طور مستقیم مشکلات و خواسته های خود را با معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در میان گذاشتند.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار