80 پزشک جهادگر در روستاهای اسلامشهر خدمات ارائه می‌دهند

اسلامشهر (پانا) - فرماندار اسلامشهر از همکاری 80 پزشک عضو کانون یاوران جهادگر در قالب اردوی جهادی با میزبانی بخشداری مرکزی اسلامشهر، در روستاهای نظام‌آباد، ده عباس و شاتره اسلامشهر و ارائه خدمات فرهنگی و درمانی از جمله، دندانپزشکی، چشم پزشکی، داخلی، زنان، ارتوپدی و روانشناسی خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۸۰۷۱۲
لینک کوتاه کپی شد
80 پزشک جهادگر در روستاهای اسلامشهر خدمات ارائه می‌دهند

حسین حبیبی، فرماندار اسلامشهر در جریان بازدیداز اردوی جهادی (فرهنگی، درمانی) کانون یاوران جهادگر بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج) که در روستای نظام آباد اسلامشهر برگزار شد، در سخنانی ضمن قدردانی از خدمات‌دهی پزشکان و اعضای کانون جهادی اظهار کرد: همکاری لازم از سوی مجموعه اداری اسلامشهر جهت برپایی اردوهای مشابه در سایر روستاها و مناطق کم برخوردار شهرستان صورت خواهد گرفت.

وی بیان کرد: 80 پزشک عضو کانون یاوران جهادگر در قالب اردوی جهادی با میزبانی بخشداری مرکزی اسلامشهر و به مدت دو روز در روستاهای نظام آباد، ده عباس و شاتره اسلامشهر به ارائه خدمات فرهنگی و درمانی از جمله، دندانپزشکی، چشم پزشکی، داخلی، زنان، ارتوپدی و روانشناسی پرداختند.

در این برنامه، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی،معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار، فرمانده سپاه ناحیه سیدالهشداء(ع) و بخشدار مرکزی اسلامشهر نیز حضور داشتند.

خبرنگار: ساسان حق‌شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار