علیرضاکریمیان:

اردوگاه‌های دانش‌آموزی غیر فعال تهران، آماده فعالیت می‌شوند

تهران (پانا) - علیرضاکریمیان مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، در کارگروه توسعه، احیا و بهسازی اردوگاه‌ها در راستای ایجاد زیرساخت‌های تربیتی در دوران از سرگیری آموزش‌های حضوری؛ بر فعال‌سازی اردوگاه‌های غیر فعال تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۷۳۷۸۱
لینک کوتاه کپی شد
اردوگاه‌های دانش‌آموزی غیر فعال تهران، آماده فعالیت می‌شوند

همسو با اصل تکریم شأن و جایگاه معلمان معزز، ارائه خدمات با کیفیت و متناسب با جایگاه ارزشمند فرهنگیان فرهیخته و همچنین بهره‌مندی هر چه بیشتر مدارس، در برگزاری اردوها و استفاده دانش‌آموزان عزیز از فضاهای اردوگاهی، فرهنگی، رفاهی آموزش و پرورش پایتخت، جلسه کارگروه احیاء و بهسازی اردوگاه‌های شهر تهران با حضور علیرضا کریمیان مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در این نشست با تاکید بر لزوم انجام کارشناسی‌های تخصصی در زمینه احیاء و بهسازی فضاهای اردوگاهی، فرهنگی، تربیتی و رفاهی اظهار کرد: تثبیت مالکیت فضاها جهت رفع موانع حقوقی و موارد مربوط به حفظ و نگهداشت اردوگاه‌ها، از اولویت‌های اصلی مربوط به بهسازی فضاها است که باید در دستور کار باشد.

وی با اشاره به استفاده بهینه از ظرفیت‌های مختلف آموزش و پرورش در راستای امکانات افزایی مراکز رفاهی، فرهنگی و تربیتی خاطرنشان کرد: برای بهسازی فضاهای اردوگاهی، فرهنگی و رفاهی می‌بایست با ترسیم برنامه بلند‌مدت و نگاه ویژه تربیتی و حفظ اصول اقتصادی به بهره‌مندی از این فضاها دست یافت.

علیرضا کریمیان افزود: باید با نگاه سیستمی از ظرفیت‌های اردوگاه‌ها به صورت متمرکز و خارج از نگاه جزیره‌ای، برای تجهیز و بهسازی فضاها استفاده کرد.

در این نشست ضمن بررسی نقشه اردوگاه‌های غیرفعال و جانمایی‌های انجام شده، مسائل مربوط به اردوگاه‌هایی که در کوتاه‌مدت امکان رسیدن به شرایط مطلوب و بهره‌برداری را دارند مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین در راستای ایجاد زیرساخت‌های تربیتی در دوران از سرگیری آموزش‌های حضوری در مدارس و با توجه به مصوبات جلسات قبلی مبنی بر استفاده رایگان اردوهای دانش‌آموزی مدارس شهر تهران از فضاهای اردوگاهی تا پایان ٢٣ اردیبهشت‌ماه ١۴٠١ که با هدف ضرورت حضور دانش‌آموزان در کنار همسالان و همراهی فرزندان با خانواده محقق شد، اعضای کارگروه، گزارشی از استقبال فرهنگیان و مدارس از اردوگاه‌ها ارائه دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار