توسط کانون فرهنگی تربیتی ترنم منطقه ۴ انجام شد

تهیه و تولید محتوای صوتی و تصویری جدید درباره دعای روزهای ماه مبارک رمضان

تهران (پانا) - کانون فرهنگی تربیتی ترنم منطقه ۴، همزمان با ماه مبارک رمضان ، اقدام به تولید مجموعه نمآواهای دعای روزهای این ماه در قالب دعاخوانی و همخوانی ترجمه منظوم دعاها اقدام کرده است.

کد مطلب: ۱۲۷۳۷۲۵
لینک کوتاه کپی شد
تهیه و تولید محتوای صوتی و  تصویری جدید درباره دعای روزهای ماه مبارک رمضان

سعید باقری؛ مدیر کانون ترنم با اشاره به فعالیت کانون ترنم گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان، در راستای اعتلای فرهنگ آیینی دعاخوانی، کانون فرهنگی تربیتی ترنم، اقدام به تولید مجموعه نمآواهای دعای روزهای ماه مبارک رمضان کرده است.

باقری در ادامه گفت: در همین راستا سرودن ترجمه منظوم دعاها، و همچنین نغمه پردازی نوای قرائت دعا ها و سروده ها در هر روز بصورت مجزا و متنوع مورد نظر قرار گرفته است و به این ترتیب دعاهای سی روزه ماه مبارک رمضان بصورت دعا خوانی انفرادی هر دعا با یک نغمه که خود سروده و در ادامه همخوانی ترجمه منظوم دعاها توسط گروه همسرایی کانون ترنم، در قالب یک فایل تولیدی، تصویر گذاری و به صورت نمآوا، تدوین و به ثمر رسید.

وی با اشاره به فعالیت این گروه گفت: مجموعه نمآواها در قالب دعاخوانی انفرادی و همخوانی ترجمه منظوم می باشد که شاعر آن سید حسین موسوی می باشد که توسط زهرا سادات الطافی درحال آماده سازی و تدوین است.
این مجموعه به صورت روزانه در فضای مجازی شاد در دسترس کانال ها، گروه ها و همه علاقه مندان قرار می گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار