وبینار معاونان و مربیان پرورشی منطقه چهار

تهران (پانا) - علی گلشن، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه چهار در جلسه مجازی معاونان و مربیان پرورشی از رابطه مستقیم جذب دانش آموزان با اعمال و رفتار و کردار عوامل تربیتی سخن گفت.

کد مطلب: ۱۱۳۲۳۲۲
لینک کوتاه کپی شد
وبینار معاونان و مربیان پرورشی منطقه چهار

علی گلشن، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه چهار در وبینار هفتگی معاونان و مربیان پرورشی مدارس با تبریک ماه ربیع الاول، با اشاره به فواید ذکر بسم الله الرحمن الرحیم در آغاز کارها، برکات ذکر صلوات بر محمد و آل محمد(ص) گفت: دانش آموزان را با اعمال و رفتار و کردارمان جذب کنیم تا به تقویت فعالیت های پرورشی منجر شود.

وی با بیان این نکته که رعایت نکات بهداشتی سرلوحه همه فعالیت هاست استفاده صحیح از ماسک و شستن مداوم دست ها را توصیه و تاکید کرد.

محبوبه سادات نقوی، کارشناس مسوول فرهنگی و هنری به تولید محتوا در فضای مجازی در قالب تعریف شده و ارسال فایل با توجه به موضوع برای کارشناسی مربوط، بیست و یکمین پرسش مهر رییس جمهور در مورد کنترل ویروس کرونا، برگزاری مسابقات مجازی فرهنگی و هنری صرفا در رشته های انفرادی، عدم برگزاری رشته های گروهی و همگانی، مسابقه کتابخوانی در هفته کتاب و کتابخوانی، ارسال بانک اطلاعات همکاران از مدارس جامانده و شرح وظایف معاونان و مربیانپرورشی در شرایط کرونا اشاره کرد.

در ادامه فاطمه لطیف، سرگروه درس پرورشی درباره الزامات و تدریس مجازی درس تفکر و سبک زندگی در مقطع متوسطه دوره اول و ارائه دو اثر مرتبط در فضای مجازی مطالبی را بیان کرد.

گفتنی است جلسه مجازی معاونان و مربیان پرورشی مدارس آموزش و پرورش منطقه چهار به صورت منظم هر هفته برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار