معاون بهداشت ستاد مقابله با کرونای استان تهران :

بازگشایی حضوری دانشگاه‌ها و مدارس در این ایام بهترین تصمیمی بود که می‌توانست گرفت

تهران (پانا) - معاون بهداشت ستاد مبارزه با کرونای استان تهران در نشست با مدیران مدارس شهرستان‌های استان تهران، بازگشایی حضوری مدارس را بهترین تصمیم حال حاضر و هوشمندانه دانست.

کد مطلب: ۱۲۶۸۵۲۸
لینک کوتاه کپی شد
بازگشایی حضوری دانشگاه‌ها و مدارس در این ایام بهترین تصمیمی بود که می‌توانست گرفت

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، علیرضا اولیایی‌منش در نشست با مدیران مدارس شهرستان‌های استان تهران، اظهارکرد: از جبنه کلی ما در خصوص سویه حال حاضر کرونا در وضعیت خوبی به سر می‌بریم و استان تهران هم مانند نقاط کشور است و می‌توان گفت در کف وضعیت کرونا هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در این روزها آسیب‌های بستن مدارس به مراتب بیشتر از بازگشایی مدارس است و با حضور در سویه اُمیکرون خطرات قبلی از جمله درگیری ریه برطرف شده و بازگشایی حضوری دانشگاه‌ها و مدارس در این ایام بهترین تصمیمی بود که می‌توانست گرفت.

این مقام مسئول گفت: در هیچ کجای دنیا نمی‌توان گفت قرار است چه اتفاقی در خصوص بیماری کرونا بیفتد، اما چیزی که حائز اهمیت است در حال حاضر شرایط بدی را نداریم و در این شرایط می‌توان بسیاری از آسیب‌های گذشته را جبران کنیم.

معاون بهداشت ستاد کرونای استان تهران از استفاده تمامی ظرفیت‌ها برای اقناع سازی خانواده‌ها در راستای حضور دانش‌آموزان در کلاس درس خبر داد و افزود: توصیه اکید ما در این شرایط تزریق واکسن، تهویه مناسب، زدن ماسک و رعایت بهداشت فردی است.

وی تصریح کرد: اگرچه موضوع فاصله‌گذاری اجتماعی از اهمیت بالایی برخوردار است اما در شرایط حال حاضر چاره‌ای جز حضور نداریم و در خصوص مدارس و مکان‌های خیلی شلوغ به زودی در ستاد کرونا تصمیم‌گیری لازم اتخاذ خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار