مدیر آموزشگاه آرمینه مصلی‌نژاد ناحیه دو شهرری:

یادمان شهدا در آموزشگاه مایه افتخار دانش‌آموزان است

شهرری (پانا) - مدیر آموزشگاه آرمینه مصلی نژاد ناحیه دو شهرری، ساختن یادمان شهدا را در آموزشگاه‌ها باعث افتخار برای دانش‌آموزان دانست.

کد مطلب: ۱۲۶۲۴۱۰
لینک کوتاه کپی شد
یادمان شهدا در آموزشگاه مایه افتخار دانش‌آموزان است

سیما سلمانیان مدیر آموزشگاه آرمینه مصلی نژاد آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری، در حاشیه برگزاری افتتاحیه یادمان شهدا آموزشگاه به پانا گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در مدارس راه‌های مختلفی دارد که یکی از این راه‌ها می تواند یادمان سازی پر محتوا و جذاب برای دانش آموزان باشد.

وی با اشاره به ضرورت کاشت نهال به نام شهدا و تاثیر این امر در روحیه دانش آموزان افزود: شهدا چه در زمان حیات خود و چه با شهادت‌، حیات ما را تضمین کردند و امروز نام و یاد این عزیزان به صورت نمادین و با کاشت نهال زنده نگه داشته شد تا ضمن پاسداشت آنان گامی در جهت سالم‌سازی محیط برداشته شود.

مدیر آموزشگاه آرمینه مصلی نژاد بیان کرد: یادمانی که به نام درخت شهدا در این آموزشگاه ساخته شد، با همت و کمک دانش آموران، کادر مدرسه، بسیج فرهنگیان و دانش آموزی بود و با هزینه خیرین به مدد شهدا، سرانجام گرفت.

سلمانیان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: تمام دستاوردهای انقلاب اسلامی و فضای آرام و امن امروزمان بی‌شک مدیون ازخودگذشتگی شهدا و فداکاری‌های تمام ایثارگران است.

در این مراسم مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری، مسئول قرارگاه کمک های جهادی سپاه استان تهران، پدر شهید مدافع حرم شهید امرایی و فرماندهان بسیج فرهنگیان و دانش آموزی ناحیه دو شهرری، در این مراسم حضور داشتند.

خبرنگار: مائده رحمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار