مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری:

ضرورت ایجاد گفتمان و بیان ایده‌های مشترک در جهاد تبیین

شهرری (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری درهمایش گام دوم انقلاب گفت باید به روش گفتمان که با بیان ایده‌های مشترک و مفاهمه انجام می‌پذیرد، به جهاد تبیین پرداخت.

کد مطلب: ۱۲۶۳۶۳۰
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت ایجاد گفتمان و بیان ایده‌های مشترک در جهاد تبیین

یعقوب ایمانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری، در همایش گام دوم انقلاب و جشن اعیاد شعبانیه که به همت بسیج فرهنگیان دانش آموزی ناحیه دو شهرری و حوزه علمیه الزهرا(س) شهرری، با حضور بسیجیان فرهنگی و فرماندهان پایگاه های بسیج دانش آموزی در سالن فدک برگزار شد گفت: به نقش مهم رابطه عاطفی و گفتمان مصالحه آمیز اشاره کرد و گفت: هدف از گفتمان، اثرگذاری آن است که باید تاثیر مثبت داشته باشد و نیازهای روز را برآورده کند.

وی افزود: نخستین توصیه رهبری امید و نگاه خوشبینانه به آینده است، امید صادقانه که باعث افزودن عقل شود و آن کلید اساسی همه قفل‌ها است؛ امید اگر بر اساس واقعیت‌های عینی باشد نتیجه‌اش پیروزی و سربلندی است.

ایمانی بیان کرد: هدف امروز دشمن، کتمان واقعیت‌ها است تا مردم به شبهه افتند و نتوانند به درستی از عقل خود استفاده کنند و همین شک و ترس باعث ناامیدی می‌شود، اینک زمان آن رسیده تا به قیاس ریزش‌ها و رویش‌ها قبل و بعد از انقلاب بپردازیم و با جهاد تبیین بتوانیم به روشنگری درستی بین حق و باطل برسیم.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری خاطرنشان کرد: بسیجیان فرهنگی و دانش‌آموز باید در این عرصه فعال تر از گذشته به تببین و روشنگری افتخارات این مرز وبوم بپردازند تا دشمن نتواند یأس و نا امیدی را در آحاد جامعه گسترش دهد.

در این مراسم پیکر مطهر شهید گمنام تشییع و حجت الاسلام حلوائیان به بیان مسائلی پیرامون وجود حضرت علی اکبر علیه السلام پرداخت.

خبرنگار دانش‌آموز: نرگس رجبی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار