مسئول سازمان بسیج فرهنگیان و دانش‌آموزی استان تهران مطرح کرد

گام بلند کمک‌های مومنانه در محرومیت‌زدایی

شهرری(پانا)- مسئول سازمان بسیج فرهنگیان و دانش‌آموزی استان تهران گفت گام بلند کمک‌های مومنانه در محرومیت‌زدایی، یکی از راه‌های رسیدگی به افرادی است که شیوع بیماری کرونا به آنها صدمه وارد کرده است.

کد مطلب: ۱۲۶۴۲۸۵
لینک کوتاه کپی شد
گام بلند کمک‌های مومنانه در محرومیت‌زدایی

سرهنگ روح الله عرب؛ مسئول سازمان بسیج فرهنگیان و دانش‌آموزی استان تهران، در چهاردمین رزمایش کمک‌های مومنانه بسیج فرهنگیان و دانش آموزی ناحیه دو شهرری، که به مناسبت میلاد منجی عالم بشریت برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تقدیر از مسئول کانون بسیج و فرهنگیان و فرماندهان برادر و خواهر بسیج دانش آموزی گفت: طرح کمک‌های مومنانه در مراحل مختلف با هدف کمک به نیازمندان و مخصوصا آسیب دیدگان از بیماری کرونا انجام می شود و در تلاشیم تا این حرکت نقطه عطفی در رفع محرومیت زدایی باشد.

سرهنگ عرب ضمن تقدیر از خیرین افزود: برای اینکه آخرت خود را با کار خیر و ثواب بنا سازیم بهترین راه آن خوشحال کردن و کمک به انسانها است. ما در قبال دین خدا و بنده های او و جامعه خویش مسئولیت داریم پس باید مسئولیت را خوب بشناسیم، خوب درک کنیم تا در اجرای بهتر آن موفق باشیم.

این طرح کمک مومنانه در قالب چهاردهمین رزمایش، شامل 313 عدد کفش ویژه دانش آموزان کم برخوردار و313 بسته معیشتی ویژه خانواده دانش آموزان، در دبستان شهید مقدم آموزش وپرورش ناحیه دو شهرری انجام شد.

خبرنگار: زهرا رسولی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار