علیرضا کریمیان:

راهیان نور نقطه عطف مهم فعالیت‌های آموزش‌وپرورش است

تهران(پانا) - مدیرکل آموزش‌ و‌ پرورش شهر تهران در جلسه راهیان نور بر تولید محتواهای غنی مبتنی بر آموزه‌های دینی و فرهنگ مقاومت تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۶۱۷۲۳
لینک کوتاه کپی شد
راهیان نور نقطه عطف مهم فعالیت‌های آموزش‌وپرورش است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، جلسه راهیان نور با حضور مدیرکل آموزش و پرورش و اعضای شورای معاونین و ستاد بزرگداشت کنگره شهدا و راهیان نور شهر تهران در محل سالن شعبانیه اردوگاه شهید چمران برگزار شد.

علیرضا کریمیان در این جلسه ضمن نامگذاری سالن اجتماعات اردوگاه شهید چمران به عنوان (شعبانیه) و با تبریک میلاد سالار شهیدان امام حسین (علیه السلام)؛ حضرت ابوالفضل العباس (علیه السلام) و امام زین‌العابدین حضرت سجاد (علیه السلام)؛ اردوهای راهیان نور را نقطه عطفی در میان تمامی فعالیت‌های فاخر و شاخص آموزش‌وپرورش تهران و حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی دانست و اظهار کرد: دانش‌آموزان در این اردوها علاوه بر اینکه مشارکت اجتماعی و در کنار هم بودن را فرا می‌گیرند با اثرات معنوی ایثار و جهاد و شهادت رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس آشنا می‌شوند.

وی با اشاره به اثرات تربیتی که حضور در مناطق عملیاتی برای دانش‌آموزان و آینده‌سازان نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد، گفت: حتی هم سن و سالان ما که زمان جنگ را درک کرده‌ایم با حضور در آن جغرافیا؛ تحت تاثیر فضای معنوی و روحیه ایثار و شهادت غیور مردان دفاع مقدس قرار می‌گیرند، وظیفه داریم که به بهترین نحو در برگزاری این اردوها اقدام کنیم و در زیست‌بوم جدید که توفیق حضور میدانی دانش‌آموزان فراهم نیست یک کار جذاب و اثر‌گذار ارائه شود.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران بر رعایت مراقبت‌های ویژه و اهتمام به تولید محتوای غنی از آموزه‌های دینی و فرهنگ مقاومت تاکید کرد و افزود: این عمل دست اندرکاران اردوهای راهیان نور و کنگره بزرگداشت شهدا خیرات فراوانی به همراه خواهد داشت.

کریمیان در پایان ابراز امیدواری کرد که با گام برداشتن در مسیر آرمان‌های بلند انقلاب و امام و شهدا مشمول شفاعت و دعای آن‌ها قرار گیریم.

گفتنی است در ابتدای این جلسه رقیه نقوی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران نیز از تولید کلیپ‌ها و محتواهای مناسب جهت پخش در شبکه شاد خبر داد و گفت: امسال برنامه‌های متنوعی برای حدود ۳۰۰ هزار دانش‌آموز پایه‌ نهم؛ دهم و یازدهم که درس آمادگی دفاعی دارند در نظر گرفته شده و پرداختن به جنبه‌های تربیتی هدف نهایی این برنامه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار