برگزاری اردوی راهیان نور دانش‌آموزان شهر تهران به صورت پخش زنده از مناطق عملیاتی

تهران (پانا) - کلاس درس این بار در یادمان‌های جنوب به شکل مجازی و در راستای اجرای بخش عملی درس آمادگی دفاعی دانش‌آموزان پایه‌های نهم، دهم، یازدهم شهر تهران در روزهای شنبه ۲۱ اسفند،؛ یکشنبه ۲۲اسفند و دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ از ساعت 09:30 تا 10:30 صبح و ساعت 15:30 الی 16:30 عصر برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۶۳۱۳۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اردوی راهیان نور دانش‌آموزان شهر تهران به صورت پخش زنده از مناطق عملیاتی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران دانش آموزان تهرانی در کلاس‌های درس راهیان نور و آمادگی دفاعی به صورت مجازی شرکت خواهند کرد.
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با اعلام خبر برگزاری اردوهای راهیان نور و بخش عملی درس آمادگی دفاعی در روزهای شنبه تا دوشنبه 21 تا 23 اسفندماه بیان کرد: یکی از مهمترین و اساسی ترین اهداف و ماموریت های آموزش و پرورش رسمی کشور، حفظ و نگهداشت آثار و ارزش های ارزشمند دفاع مقدس است تا آینده سازان عزیز ایران اسلامی بتوانند با فرهنگ ایثار و مقاومت آشنا شوند.
از برنامه های مهم و ماندگار در این خصوص اردوهای راهیان نور است که در سال تحصیلی جاری برای دانش آموزان پایه های نهم، دهم و یازدهم برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان و دانش آموزان مشمول این فعالیت و درس می‌توانند از طریق شبکه شاد در 6 برنامه زنده ضمن بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور و روایت راویان و شهیدان زنده، همراه با سایر برنامه های تولیدی مرتبط با تاریخ ایثار و شهادت 8 ساله ملت شریف ایران آشنا شوند.
علیرضا کریمیان افزود: به این منظور آموزش و پرورش شهر تهران با همکاری سپاه حضرت محمد رسول الله(ص)‌ تهران و دیگر بخش های پشتیبان شامل گروه های فنی و تخصصی مرکب از راویان و مربیان خبره به مدت 3 روز در مناطق عملیاتی جنوب کشور حاضر خواهند شد.
گفتنی است در روزهای ذکر شده، ضمن اجرای کلاس رسمی آموزشی با نظارت دبیران درس آمادگی دفاعی، تمامی دانش آموزان دختر و پسر پایه های نهم، دهم و یازدهم و سایر علاقه مندان از ثمرات معنوی این سفر، در کانال های شبکه آموزشی شاد مانند از مدرسه تا مدرسه، دیار عاشقان، پیام فرهنگ و... بهره مند خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار