علیرضاکریمیان:

مقوله تربیت تمام ساحتی در آموزش و پرورش دانش‌آموزان نخبه، حائز اهمیت است

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرتهران در دیدار با علیرضا منادی سفیدان؛ رییس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس یازدهم و هیئت امنای دبیرستان ماندگار البرز، مقوله تربیت تمام ساحتی در آموزش و پرورش دانش آموزان نخبه را حائز اهمیت دانست.

کد مطلب: ۱۲۶۰۴۴۷
لینک کوتاه کپی شد
مقوله تربیت تمام ساحتی در آموزش و پرورش دانش‌آموزان نخبه، حائز اهمیت است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، علیرضا کریمیان در این جلسه که در محل دبیرستان ماندگار البرز تشکیل شد، با تبریک عید سعید مبعث، توسعه علمی را یکی از مهمترین مقوله هایی دانست که تفاوت های چشمگیری فی مابین کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه ایجاد کرده است، و امروز تغییرات اجتماعی، اقتصادی و سیاسی جوامع، اهمیت جایگاه علم را بیش از پیش نمایان کرده است.
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه در زیست بوم جدید و با توجه به شیوع بیماری های جدید مانند کرونا، نگاه نظام تعلیم و تربیت به سمت استفاده بهینه و کاربردی از تکنولوژی و آموزش های نوین پیش رفته است، افزود: نظام های آموزشی مطرح در دنیا با استفاده از فناوری اطلاعات، فرصت های برابر آموزش را فراهم می کنند.
وی جایگاه علمی دانش آموزان ایرانی را در سطح بین المللی مطلوب ارزیابی و اضافه کرد: مقوله تربیت تمام ساحتی در آموزش دانش آموزان، به خصوص دانش آموزان نخبه، به عنوان مدیران آینده کشور و آینده سازان انقلاب اسلامی، بسیار حائز اهمیت است.
کریمیان با اشاره به رهنمودهای ارزشمند و منویات مقام معظم رهبری، بر تربیت دانشمند و محقق و تقویت نهضت علمی برای استمرار و پیشرفت کشور تاکید کرد و گفت: بالاترین شأنی که برای خود، قائل هستم شأن معلمی است.
وی بر حمایت ویژه از خدمات مدرسه البرز تصریح کرد و ادامه داد: ظرفیت نخبه سازی و نخبه پروری و پرورش نیروهای خلاق، یکی از ویژگی های بارزی است که در مدرسه ماندگار البرز شاهد هستیم.
بر اساس این گزارش، علیرضا منادی سفیدان؛ نماینده مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با بیان این مطلب که خداوند متعال در قرآن کریم فرموده است: با بعثت حضرت رسول اکرم بر انسان ها منت گذاشته است"، ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید مبعث، افزود مدرسه البرز یکی از واحدهای آموزشی است که با پرورش نیروهای شاخص و تاثیرگذار، در هویت آموزش و پرورش ایران دارای تاثیر فراوان است.
وی مدرسه البرز را یکی از مدارسی دانست که در تراز انقلاب اسلامی است و باید ضمن الگوگیری از چنین مدارسی در پی ساخت شهرهای علمی ویژه برای رشد و شکوفایی و تحقیق و بررسی دانش آموزان باشیم.
وی با اشاره به سخن بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی که «معلمی شغل انبیا است»، افزود: قدردان زحمات فرهنگیان عزیز هستیم و تمام تلاش خود را در راستای طرح رتبه بندی معلمان در مجلس شورای اسلامی به کار گرفته ایم تا در جهت عدالت آموزشی به همه ارکان توسعه عدالت آموزشی توجه شایانی داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار