مشارکت خیران اردبیلی برای تحقق "طرح عیدی برای همه"

اردبیل(پانا) - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) اردبیل: جشن نیکوکاری در سال ۱۴۰۰ با شعار "عیدی برای همه" برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۶۱۲۳۶
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت خیران اردبیلی برای تحقق "طرح عیدی برای همه"

حسین دشتی ،مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) اردبیل اظهارکرد: سلامت خیران و نیکوکاران برای امدادگران کمیته امداد بسیار مهم است که با برگزاری جشن نیکوکاری به شکل غیرحضوری تلاش شد آنها از طریق سامانه‌های الکترونیکی کمک‌های خود را به دست نیازمندان برسانند.

وی افزود: هفته احسان و نیکوکاری فرصت مغتنمی است تا همگی بتوانیم عید نوروز را در کنار نیازمندان جشن بگیریم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همچنین ازآغازبرگزاری جشن نیکوکاری از۱۲ اسفند در میادین اصلی، مساجد، مراکز نیکوکاری و پایگاه‌های شهری خبردادوگفت : این جشن همچنین ۱۳ اسفند با یاری نمازگزاران نیکوکار در مصلاهای نماز جمعه برگزار گردید وامروز نیز شاهد برگزاری این جشن درمدارس استان بودیم ،که به حول وقوه الهی با مشارکت فعالانه اداره کل آموزش وپرورش وسازمان دانش آموزی استان با شکوه وجلوه خاصی برگزارگردید.

دشتی با اعلام اینکه ضمن برگزاری جشن نیکوکاری به صورت غیرحضوری و الکترونیکی، ۲۳۰ پایگاه ثابت و سیار برای دریافت کمک‌های مردمی در نظر گرفته شده است، و تمهیدات مناسبی را برای دانش‌آموزان خیر در نظر داریم تا از طریق نرم‌افزارهای نوین بتوانند در جشن نیکوکاری شرکت کنند.

وی با بیان اینکه خیران از طریق کد آنی‌پرداخت #۰۴۵*۸۸۷۷* می‌توانند به آسانی کمک‌های خود را در آستانه عید نوروز به دست خانوار بی‌بضاعت برسانند، گفت: مردم نیک‌اندیش استان از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۵۲ نزد بانک ملی به نام کمیته امداد نیز می‌توانند کمک‌های خود را در اختیار فقرا و محرومان جامعه قرار دهند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گفت: سامانه پیامکی ارتباط مردمی ۳۰۰۰۳۳۳۳۴۵ در اختیار خیران قرار دارد تا با ارسال پیامک در شادی مددجویان سهیم شوند، پس از ارسال پیامک، امدادگران کمیته امداد در اسرع وقت با نیکوکاران تماس گرفته و در نحوه یاری‌رسانی، راهنمایی‌های لازم را به آنها ارائه می‌کنند.

دشتی با بیان اینکه دستگاه‌های خودپرداز بانکی از دیگر روش‌های غیرحضوری مشارکت در جشن نیکوکاری است، افزود: خیران با مراجعه به وب‌سایت emdad.ir نیز می‌توانند به سادگی کمک‌های خود را در اختیار خانوار تحت حمایت و دیگر افراد نیازمند جامعه قرار دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار