مدیر کل آموزش وپرورش اردبیل از برگزاری جشن نیکوکاری به صورت الکترونیکی در این استان خبرداد

اردبیل (پانا) – مدیر کل آموزش وپرورش اردبیل گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا وتوصیه های وزارت بهداشت ، جشسن نیکوکاری امسال به صورت الکترونیکی برگزار می شود.

کد مطلب: ۱۰۲۸۶۱۴
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش وپرورش اردبیل از برگزاری جشن نیکوکاری به صورت الکترونیکی در این استان خبرداد

احمد ناصری در گفت وگو با پانا اظهارکرد: جشن نیکوکاری رویدادی است که هر ساله در نیمه دوم اسفندماه و در آستانه سال نو با هدف نهادینه کردن سنت حسنه احسان و نیکوکاری درکشور برگزار می شود.

او افزود: از آنجاییکه ایرانیان نیکوکار در برابر نیازها، مشکلات و گرفتاری های هموطنان خود از هیچ کمکی دریغ نمی کنند، هر سال در آستانه حلول بهار رسم بر این است که مردم علاوه بر تغییر و تحول در وضع زندگی خود، برای رفع مایحتاج نیازمندان نیز آستین همت بالا می زنند.

مدیر کل آموزش وپرورش استان با اشاره به تعطیلات پیش آمده و توصیه های وزارت بهداشت گفت: از آنجاییکه این روزها جامعه به دلیل شیوع ویروس کرونا در حالت آماده باش بهداشتی و روانی قرار دارد و وزارت بهداشت هرگونه تجمع را ممنوع اعلام کرده است، سازمان دانش آموزی و کمیته امداد امام خمینی(ره) بنا دارند این عهد و پیمان ماندگار و نیکوی مردمی را بصورت غیرحضوری و هوشمند والکترونیکی برگزار کنند.

رییس شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی استان افزود: باتوجه به تعطیلی مدارس و آموزشگاه ها و قابل اجرا نبودن برپایی پایگاه های نیکوکاری در سطح استان، روش های الکترونیکی جهت مشارکت های مردمی در جشن ملی نیکوکاری در نظر گرفته شده است. دانش آموزان و فرهنگیان استان می توانند با آنی پرداخت به شماره *1*887733# ویا از طریق تلفن ثابت ۰۹۶۸۸۷۷وهمچنین با واریز کردن کمکهای نقدی خود به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۲۲۲۱۴در این طرح مشارکت کنند.

ناصری درپایان با دعوت از تمامی فرهنگیان و دانش آموزان جهت مشارکت در جشن نیکوکاری گفت: با همت مردم در این روزهای حساس حتی اگر از خانه خارج نشویم اما عید را به خانه های نیازمندان می بریم تا امسال هم همانند سال های گذشته دانش آموزان و خانواده های نیازمند پا به پای سایر افراد جامعه عید نوروز شادی را پیش رو داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار