معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان:

هدف از برگزاری جشن نیکوکاری ترویج فرهنگ کمک ، همکاری و تعاون است

اصفهان (پانا) - هدف از برگزاری جشن نیکوکاری ترویج فرهنگ کمک ، همکاری و تعاون است برای اینکه دانش‌آموزان یاد بگیرند که باید به فکر هم‌نوعان خودشان باشند .

کد مطلب: ۱۲۶۱۲۴۳
لینک کوتاه کپی شد
هدف از برگزاری جشن نیکوکاری ترویج فرهنگ کمک ، همکاری و تعاون است

مهدی اسماعیلی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در حاشیه نواخته شدن زنگ نمادین جشن نیکوکاری در گفتگو با پانا گفت: هرسال در نیمه دوم اسفندماه برای جمع‌آوری کمک‌های به نیازمندان که یک جشن نمادین با همکاری آموزش و پرورش و کمیته امداد امام خمینی برگزار می شود. امسال این جشن در دبستان سیمین لباف زاده اداره آموزش و پرورش ناحیه 1 برگزار شد.

وی تصریح کرد: امسال با شرایط خاصی که وجود دارد، حتماً وضعیت معیشتی نیازمندان بیشتر تحت تاثیر قرار گرفته است و باید بیش از سال‌های قبل به آن ها کمک شود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل استان اصفهان افزود: به دانش آموزان توصیه می کنم هم خوب درس بخوانند و هم دانش آموزانی که توانمند هستند به دانش آموزان نیازمند کمک کنند.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری جشن نیکوکاری ترویج فرهنگ کمک، همکاری و تعاون است برای اینکه دانش آموزان یاد بگیرند که باید به فکر هم نوعان خودشان باشند .

اسماعیلی در مورد برگزاری جشن نیکوکاری در مدارس سراسر استان گفت: این برنامه با مشارکت دانش آموزان برگزار می شود و با مراکز نیکوکاری که در مناطق و نواحی ایجاد شده است این کمک ها هدفمند به دست دانش آموزان نیازمند می رسد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ادامه داد: امروز روز شروع جمع آوری کمک برای دانش آموزان نیازمند است و هر ساله مبلغ قابل توجهی برای کمک به دانش آموزان نیازمند جمع آوری می شود و ما سال گذشته توانستیم بیش از ۱ میلیارد کمک های نقدی برای دانش آموزان نیازمند استان اصفهان جمع آوری کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار