جشن نیکوکاری در استان اردبیل به‌صورت مجازی برگزار می‌شود

اردبیل(پانا) - مدیر سازمان دانش آموزی اردبیل عنوان کرد در راستای پیشگیری از شیوع کرونا جمع‌آوری کمک‌های مردمی در قالب جشن نیکوکاری با راه اندازی پویش مردمی «عیدی برای همه» به صورت مجازی اجرا می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۶۷۷۹۱
لینک کوتاه کپی شد
جشن نیکوکاری در استان اردبیل  به‌صورت مجازی برگزار می‌شود

پرویز اصغری، مدیر سازمان دانش آموزی اردبیل در جلسه هماهنگی جشن نیکوکاری اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و محدودیت‌های موجود امسال جمع‌آوری کمک‌های مردمی در قالب جشن نیکوکاری برای تامین پوشاک و ملزومات نوروزی دانش آموزان نیازمند استان در آستانه سال نو از ۱۴ اسفندماه به صورت غیرحضوری انجام می‌شود.

او به روش‌های پرداخت کمک‌های مردمی اشاره کرد و افزود: علاقمندان می‌توانند از طریق کد ussd درگاه‌های بانکی با شماره گیری کد دستوری #۱*۰۵۴*۸۸۷۷* با تلفن همراه نسبت به پرداخت کمک‌های خود اقدام کنند.

مدیر سازمان دانش آموزی استان خاطرنشان کرد: آیین نمادین جشن نیکوکاری نیز روز پنجشنبه ۱۴ اسفند همزمان با سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با مشارکت ادارات کل آموزش وپرورش، کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان دانش آموزی در محل کانون فرهنگی و تربیتی دخترانه عصمت ناحیه یک اردبیل با رعایت پروتکلهای بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار خواهد شد.

اوافزود: برنامه های اجراشده نیز به صورت مستقیم از طریق شبکه شاد دانش آموزی پخش خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار