برگزاری جشن نیکوکاری با برپایی ۳۵۰ پایگاه در آذربایجان‌غربی

ارومیه (پانا) - مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی از برگزاری جشن نیکوکاری با برپایی 350 پایگاه و مرکز نیکوکاری در استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۶۱۰۲۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشن نیکوکاری با برپایی ۳۵۰ پایگاه در آذربایجان‌غربی

عزیز سهندی در نشست خبری با خبرنگاران استان در رابطه با جشن نیکوکاری گفت: جشن نیکوکاری امسال در ۳۵۰ پایگاه و مرکز نیکوکاری مستقر در آذربایجان‌غربی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: جشن نیکوکاری سال جاری در ۳۰ پایگاه سیار و همچنین ۳۲۰ مرکز نیکوکاری در سطح آذربایجان‌غربی برگزار خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی اظهار کرد: جشن نیکوکاری امسال با شعار "عیدی برای همه" برگزار می‌شود و از این آیین خداپسندانه در ۱۲ اسفند در پایگاه های سطح استان، ۱۳ اسفند میعادگاه های نماز جمعه و ۱۴ اسفند در سطح مدارس زنگ احسان و نیکوکاری نواخته می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در تمام شهرستان‌های آذربایجان‌غربی پایگاه‌های جمع آوری نذورات مردمی در نظر گرفته شده است و پایگاه‌های سیار امداد مراکز نیکوکاری آماده جمع آوری کمک‌های انسان دوستانه خیرین استان هستند.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: مردم خیر و نیکوکار آذربایجان‌غربی تاکنون بیش از ۲۲۰میلیارد تومان برای رفع قسمتی از احتیاجات نیاز‌مندان استان مساعدت کرده اند.

وی با اشاره به پیش بینی رشد ۲۱ درصدی مشارکت‌ مردم خیر استان در جشن نیکوکاری سال جاری در مقایسه با سال گذشته، اظهار کرد: میزان مشارکت مردم استان در جشن نیکوکاری سال گذشته ۲۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بوده که در جشن نیکوکاری امسال پیش بینی می‌شود این رقم به ۳۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان افزایش یابد.

سهندی تاکید کرد: با توجه به گسترش بیماری کرونا و افزایش نیازمندی در جامعه، هم‌اکنون بیش از پیش لزوم افزایش مساعدت‌های خیران و نیکوکاران در جشن نیکوکاری احساس می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار