298 واحد مسکن روستایی در چالدران احداث می‌شود

ارومیه (پانا) - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی گفت 298 واحد مسکن روستایی در چالدران در راستای محرومیت زدایی احداث می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۵۸۹۴۴
لینک کوتاه کپی شد
298 واحد مسکن روستایی در چالدران احداث می‌شود

عزیز سهندی روز پنجشنبه در جلسه کارگروه احداث مسکن محرومین در ارومیه افزود: بنیاد علوی و بنیاد مستضعفان در زمینه احداث مسکن در شهرستان چالدران وارد عمل شده اند و بانک مسکن نیز در این زمینه همکاری‌های مطلوبی دارد.

وی ادامه داد: هم اکنون 30 درصد جمعیت چالدران تحت پوشش کمیته امداد هستند و برای محرومیت زدایی و تامین مسکن در این منطقه نیازمند نیرو هستیم.

سهندی افزود: اعتبار برای این موضوع توسط بنیاد علوی تامین شده است و نیازمند رفع مشکلات برای آغاز اقدامات عمرانی هستیم.

وی بر جذب سریع تسهیلات در این زمینه تاکید کرد و افزود: با همکاری‌های همه جانبه مشکلات در اسرع وقت رفع می شود و با توجه به افزایش قیمت مصالح باید هرچه سریع تر این اقدامات انجام شود.

وی ادامه داد: تسهیلات بانکی نیز باید در نهایت سهولت به متقاضیان واریز شود و از تمامی ظرفیتها و امکانات برای ساخت مسکن در مناطق محروم اقدام شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی گفت: طی سال جاری، هر هفته به طور متوسط ۱۷ واحد مسکن برای مددجویان این نهاد در استان ساخته و تحویل داده شده است.

وی افزود: علاوه بر آن، در هر هفته به طور متوسط ۶۲ واحد مسکونی مددجویی تعمیر کلی شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی ادامه داد: بخش عمده این مساکن شامل حدود ۸۰ درصد در حوزه روستایی ساخته و تحویل شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار