جلسه هماهنگی جشن احسان و نیکوکاری برگزار شد

ارومیه (پانا)-جلسه هماهنگی جشن احسان و نیکوکاری با حضور نمایندگان آموزش و پرورش و کمیته امداد استان آذربایجان غربی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۶۷۷۷۳
لینک کوتاه کپی شد
جلسه هماهنگی جشن احسان و نیکوکاری برگزار شد

رییس سازمان دانش آموزی استان آذربایجان غربی در نشست هماهنگی جشن احسان و نیکوکاری که در سالن جلسات سازمان دانش آموزی برگزار شد گفت: امسال با توجه به شرایط کرونایی حاکم بر جامعه، وضعیت اقتصادی خانواده ها با مشکلات عدیده ای مواجه شده اما فرهنگ سازی جریان هم نوعدوستی و انفاق و کمک به دیگران که از رسالت های نظام تعلیم و تربیت است، باید در بین دانش آموزان محقق شود.

حسین عباس زاده افزود: جشن نیکوکاری و احسان از یکی از فرصت های پیش روی آموزش و پررورش برای تحقق این مهم است و باری اجرای آن همه تلاش خود را به کار خواهیم بست تا علاوه بر این موضوع نیازمندان را نیز یاری رسانیم.

معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی نیز در این نشست گفت: با توجه به تجربیات سال های گذشته و طبق بررسی های میدانی صورت گرفته، هر مدرسه و دانش آموز علاقمند به نیکوکاری است و مبالغ جمع آوری شده در جشن احسان و نیکوکاری در مدارس پس از جمع بندی های نهایی در اختیار همان مدارس و دانش آموزان نیازمند آن ها قرار داده می شود.

جهانبخش رضایی اظهار کرد:مراکز نیکوکاری در مدارس ایجاد شده اند که شهرستان بوکان فعالیت بسیار گسترده و چشمگیری در این حوزه داشته، برای پیوند نیکوکاری و ایجاد فرهنگ کمک به هم نوع بهتر است فعالیت های این مراکز جدی تر دنبال شود.

اسمعیل پورمعاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک ارومیه نیز گفت: یک شماره کارت و یک کد باید در اختار مدارس گذاشته شود تا همه دانش اموزان کمک های خود را از این طریق به نیازمندان تحویل دهند و باتوجه به وضیعت کرونایی خرید اقلام و لوازم مرود هدف امکان پذیر نیست و باید کمک های خود را نقدی در اخیار نیازمندان قرار دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار