بازدید وزیر آموزش و پرورش از بنیاد خیریه فجر

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش از بنیاد خیریه فجر بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۲۶۱۰۰۶
لینک کوتاه کپی شد
بازدید وزیر آموزش و پرورش از بنیاد خیریه فجر

یوسف نوری ظهر امروز از بنیاد خیریه فجر بازدید و از تلاش و زحمات عوامل اجرایی و دست اندرکاران بنیاد قدردانی کرد.

وی در ‌این بازدید با اشاره به سنت حسنه نیکوکاری در اسلام، اظهارکرد: کارکرد نهادهای خیریه در کمک به افراد کم برخوردار جامعه قابل تقدیر است چراکه این نهادها با حضور پرشور مشارکت های مردمی نقش موثری در تامین بخشی از مشکلات و نیازهای افراد نیازمند دارند.

وزیرآموزش و پرورش خاطرنشان کرد: در آیات قرآن کریم و روایات به نیکوکاری و کمک به همنوعان بسیار سفارش شده است و در کشور ما نیز افراد به هر اندازه که توان دارند به دیگرانی که نیازمندند کمک می کنند.

نوری با بیان اینکه خیرین نیک اندیش، نقش موثری در روند ادامه تحصیل دانش آموزان دارند، گفت: در راستای سیاست دولت که محرومیت زدایی است از تمام ظرفیت ها برای توسعه همکاری با خیرین استفاده می‌کنیم تا دانش آموزان مان بتوانند درآسایش به تحصیل بپردازند.

وزیر آموزش و پرورش در اثنای بازدید از این بنیاد با حبیب الله نیکنام مدیرعامل بنیاد خیریه فجر در خصوص چگونگی حمایت از دانش آموزان محروم و بی بضاعت به تبادل نظر و گفت وگو کرد.

در این گفت وگو، بنیاد خیریه فجر همکاری و مشارکت با اعتبار دو میلیارد تومان برای شهر و شهرستان های تهران و همکاری با وزارت آموزش و پرورش جهت تامین فضای بزرگتر برای فروشگاه را متعهد شدند.

در ادامه این بازدید وزیر آموزش و پرورش با تعدادی از دانش آموزان و والدین که در بنیاد خیریه فجر حضور داشتند به گفت و گو پرداخت.

همچنین وزیر آموزش و پرورش همزمان با بازدید از بنیاد فجر در بخشی از دفتر یادبود این بنیاد نوشت: با تشکر فراوان از این اقدام خداپسندانه که با هدف تامین نیازهای آینده سازان نظام اسلامی برپا شده و با اکسیر فرهنگ کرامت و عزت آغشته است، آرزو دارم خداوند، به عزیزان دست اندرکار توفیق روزافزون عطا فرماید.

گفتنی است این موسسه خیریه، همه ساله با یاری گرفتن ازخیرین نیک اندیش، گام های ارزشمندی برای رفع نیازهای محرومان بر می‌دارد تا برخی نیازمندی های اقشار جامعه به ویژه کودکان نیازمند را برطرف کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار