حجت الاسلام موسوی مدیر امور مساجد استان قزوین:

مراسم اختتامیه محافل قرآنی سال 1400 در قزوین برگزار شد

قزوین (پانا) - حجت الاسلام موسوی مدیر امور مساجد استان قزوین گزارشی از 20 محفل قرآنی برگزار شده در استان قزوین در سال 1400 ارائه داد.

کد مطلب: ۱۲۶۰۴۸۰
لینک کوتاه کپی شد
مراسم اختتامیه محافل قرآنی سال 1400 در قزوین برگزار شد

در این مراسم حجت الاسلام موسوی مدیر امور مساجد استان قزوین گزارشی از 20 محفل قرآنی برگزار شده در استان قزوین در سال 1400 ارائه داد. در این مراسم همچنین استاد حاج ابوالقاسم به سخنرانی پرداخت و حامد علیزاده ،قاسم مقدمی و سید مصطفی حسینی از قاریان و اساتید برتر بین المللی به تلاوت کلام وحی پرداختند.

حجت الاسلام سید رضا موسوی در اختتامیه محافل قرآنی سال 1400 گفت: به لطف خدا در 5 ماهه انتهایی سال 1400 حدود 20 محفل قرآنی در استان قزوین با کمک سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین و حوزه علمیه استان قزوین برگزار شد که در این محافل قاریان بین المللی به تلاوت قرآن پرداختند. همچنین او از حضور پرشور و گرم نوجوانان و جوانان در این محافل خبر داد.

وی افزود: البته این اختتامیه کل محافل قرآنی نیست و انشاءالله بعد از فروردین 1401 دوباره برگزاری محافل قرآنی از سر گرفته می شود.

در این مراسم همچنین حجت الاسلام حاج محمد ابوالقاسمی داور بین المللی مسابقات قرآنی به سخنرانی پرداخت و استاد حامد علیزاده، نفر اول مسابقات کشور مالزی، استاد قاسم مقدمی قاری بین المللی و استاد سید مصطفی حسینی، آیاتی از قرآن کریم را تلاوت کردند.

همچنین در این مراسم از فعالان قرآنی استان قزوین تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار