برگزاری محفل انس با قرآن در فضای شاد دارالقرآن کاشمر

کاشمر(پانا)- کارشناس قرآن و عترت آموزش و پرورش شهرستان کاشمر از برگزاری پخش ‏زنده محفل انس باقرآن از شبکه شاد دارالقرآن های کاشمرخبرداد.

کد مطلب: ۱۱۵۹۹۰۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری محفل انس با قرآن در فضای شاد دارالقرآن کاشمر

سعید محمد نیا کارشناس قرآن و عترت کاشمر در مصاحبه با خبرنگار پانا گفت: محفل انس باقرآن به صورت پخش زنده از شبکه شاد در کانال قرآن و عترت شهرستان در ایام الله دهه فجر و ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) اجرا می شود.

محمدنیا گفت: این جلسات همزمان باسالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در قالب محفل انس با قرآان باحضور حافظان و قاریان قرآن شهرستان کاشمر ازکانال دارالقرآنهای آموزش وپرورش شهرستان کاشمر و هچنین کانال قرآن و عترت آموزش و پرورش شهرستان برای دانش آموزان والدین و فرهنگیان در بستر شبکه شاد و با مدیریت مراکز دارالقران کریم و کارشناسی قران وعترت برگزارخواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت شناساندن قرآن به دانش آموزان ادامه داد: این محفل نورانی باحضورگسترده ی دانش آموزان فرهنگیان و والدین به صورت مجازی در بستر شبکه شادو با پخش زنده انجام خواهدشد و با استفاده ازحافظان و قاریان برتر شهرستان در محضر تلاوتهای دلنشین عزیزانمان خواهیم بود.

دارالقرآنهای المهدی ذبیحی و کوثر و کارشناسی قران عترت ونماز کاشمر درزمینه برگزاری محافل قرآنی مراسمات ومناسبت های دینی مشغول به فعالیت هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار