معاون تعهدات بیمه‌ای اداره کل تامین اجتماعی آذربایجان‌غربی:

استقبال از بیمه فراگیر خانواده در آذربایجان‌غربی مطلوب است

ارومیه (پانا) - معاون تعهدات بیمه‌ای اداره کل تامین اجتماعی آذربایجان‌غربی گفت استقبال از بیمه فراگیر خانواده در استان در سال‌جاری مطلوب بوده است.

کد مطلب: ۱۲۶۰۴۶۶
لینک کوتاه کپی شد
استقبال از بیمه فراگیر خانواده در آذربایجان‌غربی مطلوب است

نادر خورشیدی در گفت و گو پانا افزود: این بیمه که در سال‌جاری برای پوشش بیشتر افراد اجرا می شود دارای مزایای بسیاری است و در این راستا سازمان تامین اجتماعی موظف شده است تا بیمه زنان خانه دار، دختران مجرد و دانشجویان را در سرلوحه کار خود قرار دهد.

وی بیان کرد: شرایط سنی برای متقاضیان استفاده از این نوع بیمه بین 18 تا 50 سال است و در صورت داشتن بیش از 50 سال در صورت وجود سوابق تحت پوشش قرار می گیرند.

معاون اداره کل تامین اجتماعی آذربایجان غربی گفت: این بیمه بر مبنای بیمه حرف و مشاغل آزاد است و با سه نرخ 12 درصد(صرفا بازنشستگی)، 14 درصد (بازنشستگی و فوت ) و 18 درصد ( بازنشستگی، از کار افتادگی و فوت) اجرا می شود.

خوشیدی ادامه داد: حق بیمه پرداختی بین 3 میلیون 400 هزار تا چهار میلیون و 860 هزار ریال در ماه با توجه به نرخ بیمه متغیر است و در بیمه دانشجویی داشتن کارت دانشجویی معتبر ضروریست.

وی ادامه داد: دراین راستا تا پایان آذرماه 6 هزار و 500 نفر از زنان خانه دار و 131 نفر دانشجو و ایرانیان خارج از کشور 85 نفر و کارفرمایان صنفی با بیش از 3 هزار و 500 نفر تا کنون بیمه شده اند.

خورشیدی ادامه داد: علاقمندان می‌توانند با پرداخت حق بیمه ماهانه از خدمات مختلف ارائه شده از بازنشستگی گرفته تا فوت و از کار افتادگی استفاده کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار