پیام تبریک معاون پرورشی آموزش و پرورش استان کرمانشاه به مناسبت روز امور تربیتی

کرمانشاه (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان به مناسبت سالروز تاسیس امور تربیتی و آغاز هفته تربیت اسلامی پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۲۵۹۶۷۰
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک معاون پرورشی آموزش و پرورش استان کرمانشاه به مناسبت روز امور تربیتی

متن پیام بدین شرح است.

با سلام و درود به روح پاک و ملکوتی امام راحل (ره)، شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای حرم، شهید سلیمانی و شهدای دولت بالاخص شهیدان رجایی و باهنر، بنیانگذاران نهاد مقدّس امور تربیتی، هشتم اسفندماه، سالروز تأسیس نهاد انقلابی و ارزشمند امور تربیتی و آغاز هفته تربیت اسلامی را گرامی می‌دارم و از درگاه خداوند سبحان سلامتی و توفیقات روزافزون را برای تمامی همکاران دستگاه عظیم تعلیم و تربیت، به‌ویژه دست اندرکاران پرتلاش و دلسوز امور تربیتی مدارس استان مسئلت دارم.

امور تربیتی در چارچوب معارف ژرف اسلامی و مفاهیم ارزشی نظام مقدس جمهوری اسلامی، این ظرفیت را دارد که زمینه رشد و تعالی دانش‌آموزان را برای دستیابی به مراتب والای انسانی فراهم آورد و با آموزش سبک زندگی اسلامی _ ایرانی، آن‌ها را برای رسیدن به سعادت دنیوی و اخروی آماده و توانمند سازد.

اکنون که این نهاد، در پرتو عنایات و رهنمودهای مقام معظم رهبری گام برمی‌دارد، بی شک فرهیختگان امور تربیتی قادرند با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های موجود در نظام تعلیم و تربیت و نهادهای فرهنگی و اجتماعی کشور با رویکرد خلاقیت و نوآوری نقش عظیمی در تحقق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ایفا کنند و تصویری از حیات طیبه را برای دانش‌آموزان ترسیم کنند.

از این رو «هفته تربیت اسلامی و روز امور تربیتی» فرصت مناسبی است تا دستگاه عظیم تعلیم و تربیت بتواند ضمن ایجاد فضای گفت‌‍وگو، تبادل نظر راهکارهای بهبود و ارتقای کیفیت فعالیت‌های پرورشی و فرهنگی را بررسی کند و گفتمان مبتنی بر سند تحول بنیادین را با تبیین ابعاد و اهداف آن، محور اصلی برنامه‌های خود قرار دهد.

در پایان از درگاه خداوند متعال برای همکاران خدوم نظام تعلیم و تربیت به‌ویژه مربیان، معاونان پرورشی و مشاوران مدارس که در خط مقدّم حوزه تربیت مشغول انجام وظیفه‌اند، موفقیت و پیشرفت روزافزون در دستیابی به قله‌های رفیع فضائل و معنویات را خواهانم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار