سرپرست آموزش و پرورش خراسان‌رضوی:

ارتباط موثر و همراهی مربی پرورشی با دانش آموزان ضروری است

مشهد (پانا) - سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی گفت برای ایجاد تاثیر مربی پرورشی بر دانش‌آموزان، ارتباط موثر و همراهی مربی با دانش‌آموز ضروری است.

کد مطلب: ۱۲۵۹۶۶۴
لینک کوتاه کپی شد
ارتباط موثر و همراهی مربی پرورشی با دانش آموزان ضروری است

سید امیر شوشتری در آیین گرامیداشت روز امور تربیتی در جمع کارکنان ستادی حوزه پرورشی آموزش و پرورش استان گفت: شهید رجایی از اسوه ها و الگوهای جامعه اسلامی است و ما بعضی از گوهرها را داریم که شاید به اندازه لازم به آنها پرداخته نشده است.

وی ادامه داد: وقتی شهید را برای دانش آموز معرفی کنیم یک پک کامل فرهنگی به دانش آموز ارائه شده است، اگر شخصیت شهید الگو و اسوه شود کارکرد خودش را تا آخر خواهد داشت و در جبهه های دفاع مقدس هم وقتی رزمنده ای شهید می شد تا مدت ها شخصیت آن شهید الگوی رزمنده بود.

شوشتری افزود: شهید رجایی یک نمونه بارز از الگوهایی است که باید به دانش آموزان ارائه دهیم، ویژگی اصلی شهید رجایی، داشتن شخصیتی جهادی پرتلاش و با اخلاص بود و با ارائه این الگو به جامعه می توان مدیریت و مسئولیت را به جامعه معرفی کرد و اینکه در جامعه اسلامی مدیریت و مسئولیت شاهانه نیست، بلکه خدمتگذار است. شهید رجائی با صبر و بردباری یار امام ماند و بعد خداوند گوهر شهادت را به ایشان هدیه کرد.

وی گفت: برای ایجاد تاثیر مربی پرورشی بر دانش آموزان ارتباط موثر و همراهی مربی با دانش آموزان ضروری است. از اول انقلاب و ابتدای تاسیس امور تربیتی حفاظت از انقلاب و اسلام در مدارس بر عهده مربی و معاون پرورشی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار