سرپرست آموزش و پرورش خراسان‌رضوی:

تلاش برای ایجاد تحول در آموزش و پرورش با ایجاد انضباط اداری و رصد نظارتی

مشهد (پانا) - سرپرست آموزش و پرورش خراسان‌رضوی عنوان کرد با همکاری همه دست اندرکاران دستگاه تعلیم و تربیت در سراسر استان و ایجاد نظم و انضباط اداری و جستجو و رصد نظارتی در راستای اجرای کامل اسناد بالادستی و به ویژه ایجاد تحول، گام برداشته می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۵۷۱۸۰
لینک کوتاه کپی شد
تلاش برای ایجاد تحول در آموزش و پرورش با ایجاد انضباط اداری و رصد نظارتی

سید امیر شوشتری، در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات مدیرکل سابق این سازمان و مجموعه همکاران و معلمان استان عنوان کرد: در طی 40 سال گذشته از انقلاب اسلامی مسیر تربیت فرزندان و آینده سازان این مرز و بوم به درستی بنا نهاده شده است و ما نیز تلاش خواهیم کرد ضمن حفظ این مسیر با استفاده از پتانسیل بسیار خوب همکاران مان در مجموعه آموزش و پرورش استان در راستای ارتقا شاخص‌ها گام برداریم.

وی قبول مسئولیت در نهاد تعلیم و تربیت را بسیار سنگین و دشوار دانست و اظهار کرد: مبنای ما برای ایجاد تحول در نظام آموزش و پرورش، سند تحول بنیادین و سیاست های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری خواهد بود.

شوشتری با اشاره به نظریات و اندیشه های متعدد تربیتی خاطرنشان کرد: امیدواریم با همکاری همه دست اندرکاران دستگاه تعلیم و تربیت در سراسر استان و ایجاد نظم و انضباط اداری و جستجو و رصد نظارتی در راستای اجرای کامل اسناد بالادستی و به ویژه ایجاد تحول گام برداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار