مسئول اردویی و فوق برنامه آموزش و پرورش ملارد تأکید کرد:

همراهی نهادها با برنامه‌های آموزش و پرورش، باعث افزایش کیفیت می‌شود

ملارد (پانا) - مسئول اردویی و فعالیت‌های فوق برنامه آموزش و پرورش ملارد در هفته امور تربیتی بر لزوم همکاری و همراهی نهادهای مختلف برای افزایش تنوع و کیفیت برنامه‌های فرهنگی تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۵۹۵۹۱
لینک کوتاه کپی شد
همراهی نهادها با برنامه‌های آموزش و پرورش، باعث افزایش کیفیت می‌شود

حمید رستمی، مسئول اردویی و فعالیت‌های فوق برنامه آموزش و پرورش ملارد به عنوان زیرمجموعه امور تربیتی بیان کرد: فعالیت‌های مربوط به اوقات فراغت باعث استفاده بهینه دانش‌آموزان از زمان‌های فراغت آن‌ها و یادگیری رشته‌های مختلف می‌شود و از بطالت گذراندن زمان جلوگیری می‌کند.

وی در مورد فعالیت‌های انجام شده در این کارشناسی تشریح کرد: آموزش‌های مربوط به کمک‌های اولیه و تشکیل گروه‌های هلال‌احمر در مدارس، تشکیل انجمن اسلامی دانش‌آموزان و انجام فعالیت‌های فرهنگی توسط آن‌ها و تشکیل گروه‌های بسیج دانش‌آموزی از طرح‌هایی است که در بخش فوق برنامه و اردویی انجام می‌شود.

رستمی افزود: یکی از مهم‌ترین طرح‌های اجرایی شده در مدارس، طرح لاله‌های روشن است که با وجود کرونا در ۱۶ مدرسه یادواره شهدا برگزار شد. هدف این طرح آشنایی دانش‌آموزان با سیره عملی شهیدان و الگوگیری از آنان است و همراهی سایر نهادهای شهرستان در اجرای این طرح‌ها، عاملی برای افزایش کیفیت آن‌ها می‌شود.

مسئول اردویی و فعالیت‌های فوق برنامه آموزش و پرورش ملارد خاطرنشان کرد: دیدار با خانواده شهدا، گلباران مزار شهدای ملارد، تولید محتوا از زندگی شهدا توسط دانش‌آموزان، بحث نخبه‌پروری در انجمن‌های ‌‌‌‌ اسلامی که سعی بر شناسایی دانش‌‌آموزان نخبه و ترغیب آن‌ها به فعالیت در کشور خودشان دارد و آموزش‌های هلال احمر در ۴۰ مدرسه، از دیگر اقدامات انجام شده در این واحد است.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار