مسئول تربیت‌‌بدنی‌ آموزش و پرورش ملارد:

ارتقا فعالیت‌های ورزشی عامل کاهش آسیب‌های اجتماعی است

ملارد (پانا) - مسئول تربیت‌‌بدنی‌ آموزش و پرورش ملارد از تربیت‌‌بدنی‌ به عنوان زیرمجموعه امورتربیتی و عاملی موثر در کاهش گرایش نوجوانان به موادمخدر و سایر ناهنجاری رفتاری یاد کرد.

کد مطلب: ۱۲۵۹۲۸۹
لینک کوتاه کپی شد
ارتقا فعالیت‌های ورزشی عامل کاهش آسیب‌های اجتماعی است

بهزاد خلیلی‌مرندی، مسئول تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد در آغاز هفته امور تربیتی ضمن اشاره به اهمیت فعالیت‌های تربیت‌بدنی بر کاهش آسیب‌پذیری اجتماعی در دانش‌آموزان گفت: افزایش فرهنگ ورزش کردن در مدارس علاوه بر اینکه باعث سلامت جسمی دانش‌‌آموزان می‌شود، تاثیر بسزایی در کاهش گرایش دانش‌آموزان به دخانیات و ناهنجاری‌های رفتاری دارد.

وی ادامه داد: در حوزه تربیت‌بدنی، ۱۱۶ نفر نیروی زن و مرد مشغول بکار هستند که با تشکیل کانون‌های ورزشی درون مدرسه‌ای و برون‌مدرسه‌ای در سالن‌های ورزشی، سعی در تحقق اهداف تربیت‌بدنی دارند.

مرندی در مورد دیگر فعالیت‌های این حوزه افزود: تجهیز کلاس درس تربیت‌بدنی بصورت تخصصی در صورت داشتن فضا و تامین اعتبار، برگزاری کارگاه‌های توانمندسازی برای دبیران تربیت‌‌بدنی‌ و ارتقاء روش‌های تدریس، طرح کاهش وزن یا کوچ، غربالگری ناهنجاری‌های قامتی و حرکات اصلاحی برای دانش‌آموزان از جمله کارهای این حوزه است‌.

وی گفت: فعالیت‌های ورزشی در رشته‌های مختلف در مجموعه ورزشی شهید ثمری و پیست دو ومیدانی برادران شهید مظفر و وجود مدارس تخصصی ورزش، زمین چمن طبیعی و استخر از پتانسیل‌های این منطقه است که می‌تواند به افزایش تحرک و سلامت دانش‌‌آموزان کمک شایانی کند.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار