مسئول فرهنگی هنری آموزش و پرورش ملارد:

هفته امور تربیتی، نمایش قدرتمند فعالیت‌های حوزه فرهنگی هنری است

ملارد (پانا) - مسئول فرهنگی هنری و سازمان دانش‌آموزی آموزش و پرورش ملارد از هفته امور تربیتی، به عنوان زمانی برای نمایش فعالیت‌های مفید و موثر این حوزه‌ها و تأثیر آنها در پرورش دانش‌‌آموزان یاد کرد.

کد مطلب: ۱۲۵۹۲۶۴
لینک کوتاه کپی شد
هفته امور تربیتی، نمایش قدرتمند فعالیت‌های حوزه فرهنگی هنری است

هشتم اسفند هفته تربیت اسلامی آغاز می‌شود و به سنت هر سال مسئولان آموزش و پرورش از برنامه‌های متنوع برای اجرا در مدارس خبر می‌دهند که امسال نسبت به سال‌های قبل با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود و بطور کلی فعالیت‌های این حوزه تأثیر شایانی در ویژگی‌های اخلاقی، شخصیتی، اعتقادی، هنری و عبادی دانش‌‌آموزان دارد.

مرضیه حافظی، مسئول فرهنگی هنری سازمان دانش‌آموزی آموزش و پرورش ملارد و امور تربیتی در مورد حوزه فعالیتش تبیین کرد: حوزه سازمان دانش‌آموزی به فعالیت‌های دانش‌‌آموزی و تشکل‌ها مربوط است، انتخابات شوراهای دانش‌‌آموزی مدارس، جلسه پرسش و پاسخ با مسئولان شهر، تمرین مهارت‌های اجتماعی و فنی، برگزاری مجلس دانش‌‌آموزی و تقویت توانایی‌های دانش‌‌آموزان در زمینه انتقاد مثبت و سازنده، مشورت و کار گروهی را بهبود می‌بخشد.

وی در مورد فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه فرهنگی هنری گفت: تخصیص ابلاغ معاونین و مربیان پرورشی مدارس، برگزاری جشنواره‌های فرهنگی هنری فردا، جشنواره علمدار، کیفیت‌بخشی فعالیت‌های پرورشی، برگزاری جلسات قطبی معاونین و مربیان پرورشی، برگزاری کارگاه‌های تجارب برتر تربیتی، گرامیداشت مناسبت ‌‌‌‌‌های هفته دفاع مقدس، روز دانش‌آموز، دهه فجر، یاوران انقلاب، عفاف و حجاب، امور تربیتی، جشنواره معلمان مولف و هنرمند از جمله کارهای انجام شده در این حوزه است.

حافظی تأکید کرد: با توجه به در حوزه‌های پرورشی، گروه هدف، بیشتر دانش‌آموزان هستند بنابراین سعی ما بر این است که کیفیت کار بالا و با تنوع باشد چرا که دانش‌آموزان گنجینه استعدادها و توانایی‌های فراوانی هستند و حوزه پرورشی با برگزاری جشنواره‌های فرهنگی متعدد قصد به فعلیت رساندن آن‌ها را دارد.

وی خاطرنشان کرد: هفته امور تربیتی، نمایش باشکوه تلاش و زحمات همکاران این حوزه است و امیدواریم با برنامه‌ریزی مدون و منظم این تلاش‌ها به نتیجه برسد.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار