معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی:

در ساخت نمازخانه های مدارس و زیرساخت‌های آنها به کمک اقشار مختلف ملت ایران نیاز داریم

تبریز (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی با بیان این که در ساخت نمازخانه های مدارس و زیرساخت‌های آنها به کمک اقشار مختلف ملت ایران نیاز است، بر اهمیت وجود نمازخانه های مستقل در مدارس تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۵۸۸۵۱
لینک کوتاه کپی شد
در ساخت نمازخانه های مدارس و زیرساخت‌های آنها به کمک اقشار مختلف ملت ایران نیاز داریم

طاهر علمی، در حاشیه اجلاس سراسری نماز دانش آموزی، در گفت و گو با پانا گفت: خرسندیم که میزبانی این جلسه به آذربایجان شرقی اختصاص یافته و این امر توفیقی بزرگ برای مردم و معلمین این استان است و امیدواریم بتوانیم با اجرای این مسابقه در اقامه نماز و برگزاری جلسات معنوی برخوردار باشیم. خوشبختانه از زمان ابلاغ این اجلاسیه همکاران ما با تمام تلاش وارد شدند و امروز می توانیم اعلام کنیم در سومین سال برگزاری این مسابقه بیشترین جذب و تاثیرگذاری را در بین اولیا، معلمین و دانش آموزان داشته است و ان شاءالله این جریان و آگاه سازی خواهد توانست در تغییرات فکری و عملی دانش آموزان تاثیرگذار واقع شود.

وی افزود: هدف اول این اجلاسیه پیوند نماز،خانه، مدرسه و مسجد است و امیدواریم همه کسانی که قصد شرکت در این برنامه را دارند و بدنبال اهداف آن هستند بتوانند در تحقق بخشیدن این امر که یکی از فرمایشات مقام معظم رهبری است، سهیم باشند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شرح داد: امروزه ما نیازمندیم به ایده های خوب جوانان برای جذب جوانان به نماز و در این راستا باید از کسانی که آگاهی کامل از فلسفه نماز و اقامه آن و توانایی لازم برای جذب دارند استفاده کنیم؛ جوانان ما امروز روشمند و آگاه هستند و امیدواریم بتوانیم با شیوه های مورد تاکید اسلام و قرآنی آنها را جذب کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باید بتوانیم از تجارب و ایده های لازم برای جذب جوانان و نشان دادن مسیر به آنها استفاده کنیم، ما نیز از تجارب فعالین نماز، صاحب‌نظران و علما در این موضوع بهره مند خواهیم بود. ما در موضوعات سخت افزاری به کمک و مشارکت همه اقشار ملت شریف ایران و خیرین عزیز نیازمندیم تا در ساخت نمازخانه های مدارس مشارکت کنند؛ چرا که نیازمندیم دانش آموزان ما مکان مناسبی برای اقامه نماز داشته باشند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار