رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان شهریار:

بهترین وسیله تقرب و محبوبیت بندگان به پروردگار نماز است

شهریار (پانا) - رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان شهریار، بهترین وسیله تقرب و محبوبیت بندگان به پروردگار را‌ نماز دانست و‌ نماز‌خواندن را موجب نزول برکات الهی عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۱۳۹۰۶
لینک کوتاه کپی شد
بهترین وسیله تقرب و محبوبیت بندگان به پروردگار نماز است

مراسم افتتاحیه نمازخانه دبستان دخترانه ریحانه ۱ در سال تحصیلی جدید با حضور حجت‌الاسلام‌‌والمسلمین صدقعلی جلیل‌زاده رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و رئیس ستاد اقامه نماز شهرستان شهریار در نماز خانه آموزشگاه برگزار شد. در این مراسم دانش‌آموزان، مدیر، معاونان و معلمان مدرسه حضور داشتند.

در آغاز این مراسم حجت‌الاسلام‌والمسلمین جلیل‌زاده با اشاره به آثار و برکات نماز، دانش‌آموزان را به اقامه نماز اول وقت و حضور پرشور در مراسم نماز جماعت مدرسه تشویق کرد و ادامه داد: نماز اول وقت از جمله اعمال مستحبی است که توصیه زیادی به آن شده است، به‌طوری که می‌توان سعادت دنیا و آخرت را در خواندن نماز اول وقت دانست.

جلیل‌زاده بهترین وسیله تقرب و محبوبیت بندگان به پروردگار را نماز دانست و افزود: نماز خواندن موجب نزول برکات الهی می شود و از امام صادق(ع) نقل شده است که اگر خداوند سبحان بخواهد برکتی به انسان مرحمت کند، آن را در بهترین حال به انسان عطا می فرماید و بهترین حالت در محراب بودن و در جنگ با دشمن درونی است.

در پایان این مراسم با اهدای جوایزی از دانش آموزان فعال در نماز جماعت سال گذشته تقدیر و قدردانی شد.

خبرنگار: علی عسگری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار